Snöstorm

Här i Gävle har vi snöstorm just nu!
Ledig och har inte ens ett ärende som jag måste göra,
vill jag kan jag stanna inne hela långa dagen :)

Men jag tänker trotsa vädret och gå ut en sväng i alla fall,
mest bara för att det är så skönt att komma in i värmen efteråt!

Myser vid köksbänken med en god kopp the och skolböcker,
den här dagen tänker jag ta tillvara på bästa möjliga sätt.
Tända massor med ljus, böcker, matlagning och.....tvättstuga.



Tacksam över att jag är ledig just precis exakt idag!

Åh det bästa av allt, det är fredag!
Näst bästa av allt, vi har inte en endaste grej inbokad i helgen,
en lugn helg till skillnad mot de senaste, tummen upp!
En helg att "landa" bara, skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Klockan är 13.15 jag är fortfarande i pyjamas! :D Det är ledig fredag! :D Men jag har faktiskt veckostädat och gjort klart i tvättstugan...



Skönt med lugna helger. Här är det bara mulet, än så länge.



// Kram Anna

Postat av: Cia

Ursäkta om jag funderar på om jag ska rekomendera dig för tvångsintagning.... INGEN kan gå ut för att det är skönt att komma in en dag som denna... fast det var kanske inte lika hemskt där i Gävle så klart.

2011-02-11 @ 23:33:53
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Linda

Såna helger är härliga. Dom brukar kunna bli hur roliga som helst.

2011-02-12 @ 09:18:18
URL: http://www.candygirl.nu/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback