Promenad i studiesyfte

Skola på fm sen skyndade jag mig hem,
slängde i mig lite mat för att sen gå hälsans promenad!
Bitigt i kinderna idag, välklädd för övrigt men ansiktet blev kallt.
Antingen ser jag nu väldigt frisk ut eller möjligtvis febrig,
antingen eller i alla fall.

Tycker att man kan se på fotot att det är kallt ute!
Bara -8 men det kändes betydligt kallare än så!



Egentligen var dagens promenad en studiepromenad :)
Jag läser reklam nu och ser allt i R E K L A M nu,
ser det med lite andra ögon än tidigare.

Dessa två bilder är några av många jag tagit idag som jag
ska titta lite närmare på, se om jag eventuellt kan lära mig något.
Analysera med kritiska "reklamögon".





Meeeen, det snöar ute nu ser jag genom fönstret,
började lagomt till jag kom in alltså, vilken timing!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Det borde vi nog lite till mans göra,

och nu menar jag inte hälsans promenad,

även om det är viktigt och behövligt,

nej jag menar titta med reklamens ögon,

för den faller vi alla konsumenter för,

vare sig vi vill eller inte..



Skulle vara spännande att läsa vad du ser

och analyserar i t ex bilden om sommarvikarier!

Kan du väl göra ett inlägg om?! Please!



Här skiner solen just nu,

och vad gör jag då... sitter med en bok...

Undrar om jag hinner få på mig ytterkläderna

innan solljuset drar sig undan!



Ha en riktigt go tisdagskväll!

Postat av: Veronica

samma här.....inte så många grader kallt men rått till tusen så det kändes som minus 20.

vore intressant å höra vad dina kritiska reklamögon kommer fram till.

//Veronica

2011-02-22 @ 18:01:59
URL: http://veropenn.blogspot.com
Postat av: soffie

vilken trevlig promenad det blev ser kallt ut där va fin vandringsled går den ut mot vatten?

ha en goo kväll

2011-02-22 @ 19:33:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Linda/Candygirl

Åh.. reklam. Det måste vara ett intressant område.

2011-02-22 @ 20:38:37
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Cia

Fårvi ta del av analysen?

2011-02-22 @ 20:44:29
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback