Olika viljor idag

Känner mig en smula spretig idag, mina viljor är inte riktigt överrens.
Har haft en heldag vid skrivbordet, inte riktigt min grej att sitta still
från 8.00 - 15.30, men idag hade jag inget val.
Behöver plugga inför provet imorgon vare sig jag vill eller inte.

Mitt något röriga skrivbord, ändå har jag städat undan
tallrikar och muggar innan jag tog fotot!



Nu funderar jag på om IKEA ska få sig ett besök eller inte.
Egentligen behöver jag plugga mer men jag undrar om jag
verkligen kan ta in mer idag, känns som stopp i "intaget"!

Helst av allt skulle jag vilja baka scones och fixa
mitt eget lilla Afternoon Tea här hemma på Sockerbruksgatan.
Igår fick jag nämligen hämta ett paket med spännande grejer på posten.
Bl a den supergoda saffranshonungen som de hade på Stora Vall :)
Blev  några andra spännande grejer också, de på bilden + ett grönt the.
Cheddarkryddan använde jag igår redan till en laxrätt i ugnen,
smaken får mer än godkänt från juryn [jag & Stefan]

Här har jag beställt varorna!



Även om jag sitter vid skrivbordet hela dagen så
finns det annat jag hellre skulle göra alltså.
Men imorgon vid lunchtid är provet över och jag
kan göra vad jag vill igen, fixa scones t ex!

IKEA eller inte.....ja det är frågan nu?


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Ja ibland vill man helt klart göra annat än man borde.

Postat av: ♥ Carina ♥

Saffranshonung det lät gott. Jag tar honung i mitt te varje dag. Just nu har jag citronhonung och den är jättegod. Måste kika in på den där sidan :)

Kram och lycka till med provet i morgon!

2011-02-16 @ 18:38:54
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: CIA

Hur gick det? Blev det IKEA... jag passerade på väg till Pizza Hut. Fy vad jag tyckte det var läskigt att köra... Inte för att jag åkte mot IKEA utan för att det var förbaskat halt ;-)

2011-02-16 @ 20:33:15
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: H

Jag tror du pluggade och använder Ikea som belöning?

2011-02-16 @ 21:20:37
URL: http://[email protected]

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback