Superjuicen och jag

Kör ännu en frukost som är givänlig.
Har förstått att många ser just frukosten som ett hinder för
att börja äta gi vilket inte alls är konstigt.
Även jag gjorde det i början men idag vet jag att det finns
så mycket mer än ägg/bacon som för mig inte alls är
aptitligt den tiden på dygnet.

Oopsies med ost och ½ avocado, fiberhavregröt med
kanel/linfrön och ett glas superjuice :)
Juicen är otroligt god och det riktigt känns hur nyttig den är,
däremot är priset alltför högt anser studenten!
Detta är en frukost som håller mig mätt ovanligt länge, perfekt!

Superjuice.......roligt namn förresten!



Nyss haft ett långt telefonsamtal med en klasskompis ang
en uppgift vi ska lämna in på torsdag, ett grupparbete vi försöker avsluta.
Och snart kommer Emelie och hämtar ett gäng pocketböcker att ta med
på resan, fattar inte att hon ska ut på stora äventyret,
hon var ju bebis nyss!
Oj så mycket gott vi åt hemma hos Fam. Persson igår,
Emelie och Lena hade stökat i köket mest hela dagen.
Själv hoppade jag över allt vad alkohol heter ut giperspektiv men föll
på snöret när de desserterna kom fram.......åt av båda :(
Så jäkla typiskt mig!
Felprioritering på hög nivå skulle man kunna säga!

Just ja, delar med mig ar ett tips som jag fick av Stefan igår.
En sida med gratis filmer faktiskt, kolla
här!
Finns en del som jag blev intresserad av att se i alla fulla fall!

Nu studier!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hade gärna provat GI men är så rädd att det tar fär mycket tid att ordna till. Superjuicen ska jag nog prova iaf. Jag älskar juice :-)

Sen ska jag ge mig på de där oopsies osså fast det får bli senare.



Ha en finfin dag!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback