En engångsföreteelse

Om man någon gång får lust att göra sådana saker som man
annars tycker är mindre roligt gäller det att passa på minsann.
Som igår t ex, fick tid över och lust att laga mat,
alltså mer än en rätt som väl ändå är vanligast.
Fick till hela tre och Stefan var mer än överraskad
när han efter jobbet fick välja vad han ville ha till middag!
Gissar att detta inte kommer att bli en vana,
säkerligen en engångsföreteelse men ändå en trevlig sådan.

Blev whiskeykyckling, köttfärsbiffar och torsk med
pepparrotsost som på fotot ännu inte är gräddad!



Finns en hel del matlådor att välja på i kylen just nu :)

Idag behöver jag inte alls laga mat istället, tid över igen alltså!
Tror jag går lös på någon av alla nya tidningar som ligger
här hemma på matbordet och väntar på att bli lästa!
Finns visst tidningar för alla intressen numera,
vilket otroligt utbud det finns i en riktig tidningsbutik.
De två sista på fotot kommer jag nog inte ens bläddra i,
inte riktigt mina intressen måste jag erkänna!



Skola på em men jag tar en lugn och skön fm inomhus idag,
ute blåser det så gräsligt att jag hoppar över dagens promenad.
Det har utlovats snö och jag håller tummarna att smhi har rätt :)


Kommentarer
Postat av: Åse

Förstår att Stefan var förvånad då han kom hem. :-) Whiskeykyckling verkar spännande, har du ngt recept att dela med dig.



Kram

Postat av: Linda

whiskykyckling? det lät härligt gott...

2010-11-09 @ 16:19:12
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Anonym

Jisses...så smaskigt gott o exklusivt det lät....du kan ju känna dig som en nöjd fru till Stefan =))

2010-11-09 @ 18:11:07
Postat av: Maria Winge

Mums, såg riktigt gott ut. Mannen i ditt hus kan skatta sig lycklig. :)

Mm här har det också lovats snö idag och det har kommit. Med råge. Men det gillar jag, inte många andra. Love it.

Ha det bra. Kram

2010-11-09 @ 21:38:49
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/
Postat av: Christina

Men tusen tack för tipset om boken.Jag har länge gått och sneglat på den påjobbet men inte vågat köpa för jag tänkt precis som du.Men nu ska jag det.

Postat av: Cia

Svar: Nä

1. Jag kan INTE tänka mig att vara utan kissarna så läge.

2. Jag har ingen försörjning om jag hoppar runt på det viset.



Så nej i praktiken går det inte.



2010-11-10 @ 16:00:44
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Carina

I morse när jag vaknade var det vitt och fint på marken :)

Åh, så gott det såg ut. Jag önskar att jag också fick ett sånt matlagar ryck :)

Kram

2010-11-10 @ 18:56:24
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Torsken blev jag riktigt nyfiken på. :) Lägg gärna ut recept om du orkar och om det blev gott.

Så härligt att slippa matlagning några dagar. :-D

Kram kram!

2010-11-10 @ 19:55:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Bästa restaurangen!

Wiskeykyckling lät spännande,

har du ork lägga ut recept?



Ha en go torsdagskväll//Kram

2010-11-11 @ 14:33:45
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Tinas skåpmat

Har det snöat lika mycket hos er som det har gjort hos oss!...jag tror att jag kommer att sitta som en fågelholk i soffan i helgen!, är helt matt i kroppen efter skottningen som varit i 2 dagar!

Jaag delar ut awarder till mina besökare hos mig.. till den som vill ha...har inte utmärkt någon specifik blogg utan alla som besöker mig får EN!!

Kram

2010-11-11 @ 21:08:37
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såhär hoppas jag att det blir framöver. ;-)



/S

2010-11-12 @ 21:56:38

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback