Nattskärran

Jag har läst böcker av Kjell Eriksson förr och gillat dem "sisådär"
bara måste jag erkänna men skam den som ger sig, jag testar igen!
Nattskärran är den femte boken i serien om Ann Lindell vid Uppsalapolisen.

En taxichaufför är på väg hem efter ett arbetspass när han upptäcker att
varenda skyltfönster på Drottninggatan är trasigt.
Samtidigt hittar en kvinna en mördad man i en bokhandel på samma gata.
Det finns ett vittne, 15-åriga Ali som förföljs av mördaren......

Ann Lindell är tillbaka på stationen igen efter sin barnledighet och
får ta sig an ett av de svåraste fallen hon råkat på tidigare.


Mitt betyg är 3 av 5!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Här var det mord och inga visor. Du har läst tre bra böcker ser jag. Skulle gärna försöka läsa de där själv.

Hoppas det är bra med dig.

Kramen från nabolandet.

Postat av: Ann Catrine

Hmmm, den har jag missat...

2010-05-11 @ 10:44:37
URL: http://mormormu.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback