Tjejsnack TV

TV

1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
Dokumentärer och nyheter

2. Följer du någon TV-serie, vilken??
Reprisen av Robinson ser jag på söndagar

3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
Konstig fråga, flera kanaler av den orsaken att jag jag
inte tycker de är sevärda, inte min smak av program helt enkelt.

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
TV4 Fakta helt klart, ser mycket på den, min "nattkanal"!

5.
Har du platt-TV eller tjock-TV?
Plattisar, en i vardagsrummet och numera i sovrummet också!


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej, jag glömde visst bort både TV4Fakta och Kunskapskanalen i mina svar, ojdå

Vilken söt liten vovve du går ut med, mops är en av mina riktiga favoritraser.

Håller tummarna för bättre lycka hos AF!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback