Ännu en lista!

Lista som jag hittade hos Åse!
Eftersom jag är uttråkad snor jag den vilket du också
får göra om du vill såklart!
                  

1. Hur gammal är du om fem år? Heey, man frågar inte om en kvinnas ålder (52)
2. Vem var den sista du träffade? En gammal klasskompis på stan igår
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? Filmen på 4:an i måndags kl 21
5. Vem ringde du senast? Lena
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Säkert Glad Påsk
7. Vad är helgens planer? Bjuden hem till Janne & Helena på middag på lördag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, hatar sms eftersom jag är halvblind numera
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Min pappa dog när jag var liten
10. När såg du senast din mamma? I måndags på utflykten till Öregrund
11. Vilken ögonfärg har du? Typ grå
12. När vaknade du idag? Kl 5 redan, måste vara åldern
13. Har du någon gång hittat en katt? Nää
14. Vilken är din favoritplats? Långt bort Thailand, nära trivs jag hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Kommer inte på någon
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Troligen Gävle
17. Vad skrämde dig som barn? Inget, stenhård redan då! I princip allt är sanningen
18. Vem fick dig att skratta senast? Stefan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää men jag har inte några kvar
20. Har du stationär eller bärbar data? Bara bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 3
24. Har du någon gång spytt på nån? Nää
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, utan strumpor på sommaren
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA!
29. Tycker du om kina mat? Jo det gör jag
30. Tycker du om kaffe? Ja men bäst på morgonen
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på nån särskilld sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nää de kan jag inte
34. Tycker du om att mysa? Japp
35. Är du en beroende människa? Ja, tror jag alla är mer el mindre
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, mormor
37. Vill du ha barn? För sent, se fråga 1
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, också kan jag fråga hur mycket klockan ä på grekiska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, på alla hjärtans dag i år när Stefan var sjuk
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet på Sveriges östkust, utan salt
41. Vad spenderar du helst pengar på? Heminredning
42. Äger du dyra smycken? Ja som jag aldrig använder, fått massor av mormor
43. Har du någonsin testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe....annars tandborsten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sebbe, det MÅSTE vara du :-)
46. Välj ett ärr på din kropp? Handleden, ser ut som en självmordsförsök men jag har skadat mig på en lampa som jag skulle plocka ner, "fångade" den i luften när den gick sönder.
47. Vad har du för ringsignal? En helt vanlig gammaldags
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Nej
49. Flirtar du mycke? Nää, behöver ju inte det längre, men jag kan :-)
50. Vart togs din profilbild? Göteborg, i lägenheten
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Pepparkakshuset
54. Läser du dagstidningen? På Internet
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej inte nu längre
56. Dansar du i bilen? Nej inte ens där
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? shoppinglista
59. När var du i kyrkan senast? På Stefans mammas begravning........


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ooo, vilken lång lista. Jag läste duktigt översta halvan i alla fall. :)

Den är för lång för att jag ska orka sno den, även om jag gillar listor! :)

Kram!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback