Förföljd & Nobels Testamente

Har läst (lyssnat) mycket sista tiden så två böcker är avverkade.

Förföljd av Catharina Ingelman Sundberg
Detta är fortsättningen på Brännmärkt som jag skrivit
om tidigare här i bloggen:
Första gången jag läser historiska böcker och måste säga
att jag gillar det, mysigt att läsa om händelser så långt tillbaka
i tiden som dessa böcker i slutet på 1300-talet, medeltiden alltså!

Handlar om Anne Perdotter och hennes äventyr.
Känns som det kommer fler böcker om henne efter att ha läst denna,
vill minnas att jag läst det någonstanns men vet inte var.



Betyg 3 av 5 får den av mig

Nobels Testamente av Liza Marklund
Läste alla Lizas böcker för flera år sen men sen tröttnade jag på dem,
har därför "hoppat" över  Prime Time och Den röda vargen.
Men nu kände jag att jag ska prova en av hennes nyare böcker igen.

Nobels testamente är den sjätte fristående romanen om
journalisten Annika Bengtzon.
Ett mord sker i gyllene salen mitt under pågående Nobelfest....




Betyg 3 av 5

........håller på med den senaste Livstid just nu!

Kommentarer
Postat av: Christina

Livstid läste jag på semestern.Tyckte den var riktigt bra.Igår så tittade vi på Efter bröllopet och den var riktigt bra.Trist när man laddar upp sig för en filmkväll och så är filmen bara skit.

Bättre lycka nästa gång!

Postat av: C a m i l l a

Nobels testamente har jag läst, tyckte att den var rätt bra. En 3+ kanske. =)

Ha en skön söndag!

2008-09-07 @ 15:00:25
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: synne

Har läst Lisa Marklund, hon är kanon.

Den första boken är jag nyfiken på. Hört att det ska vara en serie jag med. Så vi får se vad som sker.

Tack för tipsen.

Kramen.

2008-09-08 @ 10:22:59
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback