Victoria Silvstedt

Har tittat på Kenny med Vänner som idag hade Victoria Silvstedt som  gäst.
Min undran just nu är: hur kan man glömma
svenska språket på mindre än 10 år?
Hade ingen större uppfattning om henne innan men det kan jag
då tala om att jag har nu......ord behövs inte känns det som.
Falsk blondin eller dum på riktigt?
Hon gör ju en tvättäkta "Dolph Lundgren",  han glömde
också svenska språket på några år, TÖNTIGT!!

image839

För övrigt måste jag ge ros också, till Kenny som
är så otroligt naturlig i tv-rutan :-)
Han lär ha bott minst lika många år utomlands och
har till och  med dialekten kvar , inga krusiduller där inte!
Märks det att jag är en som uppskattar äkthet kanske?

Kommentarer
Postat av: Cia

Ler... Jag bode i Florida ett år. När jag skulle prata med mina föräldrar på telefon blev det konstigt ibland.

När jag ringde pappa och var arg för att han inte fixat ett extra kreditkort för nu kunde jag ju inte hura någon karl (Car)

Men så fort jag klev av planet på Arlanda var det som om jag inte varit borta alls. Problemet låg inte i att jag glömt språket utan på att det vaart problem att hoppa mellan språken.

Nu hoppar jag mellan språken på jobbet varje dag. Har problem att välja svenska med "vår australienare" som inte kunde svenska när han började hos oss. Nu är jag så van att jag lätt faller in i engelska med honom.

Postat av: Pialotta

Ja du verkligen.. gillar inte heller då jag ser/hör sånt du talar om.. henne Viktoria är inget för mig.. så tillgjort så man kan dö för mindre.. Fram för den naturliga looken.. Kenny är bra.. såg dock inte programmet..
Kram

2008-01-20 @ 21:54:11
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Carina

Bollnäs bo är hon dessutom :/
Missade henne ikväll, men ingen skad skedd vad jag kan förstå.
Vet vem hennes farmor är, en naturligt fin gammal dam runt 90år.

2008-01-20 @ 21:59:01
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: leila

jag kommer ihåg att jag också reagerade på att hon talade så dålig svenska. jag missade tyvärr det programmet. ha det gott/leila

2008-01-20 @ 22:02:09
URL: http://ladyley.se
Postat av: Cissi

Ja ibland kan man ju undra. Såg ett avsnitt av Stjärnorna på slottet och där är ju Peter Stormare med. Hur länge har han inte bott "ower there"? Men han har både svenskan och dialekten kvar.
Härlig karl det där!
Har missat Kennys program tyvärr men ska försöka komma ihåg det nästa vecka, det verkar bra.
Hoppas du får en skön vecka och att det går bra på intervjun!

2008-01-21 @ 07:49:24
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Mia

Bollnäsbo i all ära men....Hälsingar är bra men ingen regel utan undantag sägs det! *L*

2008-01-21 @ 08:53:18
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Bollnäs flickan gör nog en grejj av det hela, tror jag i allafall..
Tänkte på Stormare hur länge har han bott overdär?
Han har Bollnäs dialekten kvar minsann. *ler*

2008-01-21 @ 11:11:44
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback