Utmaning

Har blivit utmanad av Solgudinnan då hon vill att jag ska
avslöja 7 sanningar om mig själv!
Vet att jag gjort denna förr så det kan hända att ni som
läst här ett tag tycker att jag tjatat, minns inte själv vad jag skrev då.

1. Har fotfobi

2. Micrar yougurt (ilar i tänderna annars)

3. Har inget körkort

4. Vill bli en hurtbulle men kommer aldrig igång på allvar

5. Tittar alltid på en klädd stol på allmän plats innan jag sätter mig. 
    Klarar inte av smutsiga stolar då jag hellre står på t ex spårvagnen.

6. Tycker att dammsugaren är det bästa som finns i ett hem.

7. Har gett mig f-n på att vi ska göra en långresa i framtiden.
    Hyra ut bostad och packa ryggsäcken för några månaders resa.

Utmanar alla som ser detta, ja just precis DIG utmanar jag!
Och kom ihåg, sanningar ska de vara hur konstiga de än är :-)

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback