Sova ute

Måste visa er den här bilden!
image467
 
Göteborgsposten som gjort  ett  reportage hemma hos 
en familj här i Göteborg
Sommartid flyttade de ut sängen i trädgården, tänka er att nanna ute
när det är varmt och skönt, så underbart det skulle vara.
För egen del är det inte aktuellt med tanke på alla mördarsniglar vi
har hemma på vår tomt.
Vore det inte för dessa odjur hade jag mer än gärna gjort en sovpaviljong
ute på tomten.......eller kanske inte kom jag på.
I natt vaknade jag av att de kör sån street racing ute på E 45:an, tänk
att det hörs ända in i sovrummet, inte första gången det händer,
nattliga nöjen som ungdomarna har nu för tiden!
Ska man ha sängen ute ska man nog bo lite för sig själv,
inte mitt i ett villaområde som vi gör.

Psst, idag var Helen och jag till Plantagen.....varför skriver jag det då?
Jo bara för att jag kom hem utan att ha handlat en endaste grej :-)
Ska ju till Ullared i början på oktober så nu bli det till att ligga lågt
med shoppandet fram tills dess!


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Det där ser härligt ut, men själv är jag nog för frusen för att sova utomhus. Jobbigt att du inte kunnat sova så bra, hoppas det blir ändring nu inatt. Det nya skåpet här under är bara så läckert. Bra fynd igen!
Ha en skön kväll & kram!

Postat av: Helen

Så härligt det ser ut :)
Ja ska man till Ullared behöver man fylla fickorna med cash :) Finns säkert en hel del o handla.
Svar: Det är mina "små" änglar som nu hunnit bli 22 o snart 20 år :)
Ha en fin kväll

2007-09-23 @ 17:52:34
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Cissi

Det ser härligt ut men det är nog inget för mig. Vill gärna stänga dörren om mig.. :o)
Bra att spara pengarna om man ska till Ullared, där kan det gå åt en del.
Ha en skön kväll!

2007-09-23 @ 18:27:34
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Mia

Njae, jag har nog svårt att tänka mig att sova ute, men jag är ju inte speciellt förtjust i tält heller... ;-)
Lyllos dig som ska till Ullared! Det var länge sen jag var dit.

2007-09-23 @ 19:42:54
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: leila

hej, nu har jag läst ikapp alla dina inlägg. Du har hunnit skriva mycket sen jag var här sist. När får vi se dekoren på väggen då ? Nyfiken är jag. Det ser himla skönt ut att sova ute sådär men jag tror inte det är tillåtet här där jag bor :) kramis leila

2007-09-23 @ 20:28:49
URL: http://ladyley.se
Postat av: Nettan

Sova ute skulle INTE vara något för mig!
Är du som jag nu när du är ute i affärer? Jag tänker hela tiden när jag ser något, att nä... jag väntar med att handla tills jag kommer till Ullared. Åhhhh vad jag längtar tills dess.
Kramisar Nettan

2007-09-23 @ 21:08:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7
Postat av: Carina

Det såg läckert ut tycker jag.
Men var vågar man sova så nu för tiden?
I tätbebyggda områden så är man skraj för oförlitliga människor och på "landet" kan en björn eller varg komma och sniffa på en :/
I allafall här uppe hos oss.

2007-09-23 @ 21:38:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Nej men vad ser jag en liten nalle minsann så du har oxså hittat dit.. Har ju själv en liten design på min Kafferast:-)
Att sova ute så där, nej nog inget för min del.. skulle aldrig våga är alldeles för feg för det. Händer saker alltid nu för tiden så, nej tack, men säkert ljuvligt en het sommarnatt:-)
Ullared ja dit far man då och då.. ni har ju ganska så nära oxså..
Ha de gott Carina.. sköt om dig. Kram

2007-09-23 @ 22:23:28
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback