Parkeringstrasslet löste sig

Måste berätta hur det gick med parkeringen igår som jag blev så attans arg över!
Fick ett sms från
Nettan sent igår kväll som hade intagit rollen som detektiv!
Hon hade hittat 3 stycken Sundberg som bodde på Storhöjdsgatan i Gbg som
hon tyckte jag skulle testa att ringa till. Kunde ju vara släkt till denna Sundberg
som tydligen bodde på Öland, sagt och gjort, jag ringde alla och den sista var
rätt, det var hon som hade bilen på vår plats!
Alltså slutade det bra, jag fick arga av mig till slut, hur som helst så löste det sig,
hoppas nu att det var sista gången detta hände!
Dessvärre lär det nog hända igen, flera ggr skulle jag tro.
Saker som jag inte kan påverka gör mig fruktansvärt upprörd har jag kommit på.

Nu ska jag gå in och jobba igen, har lunch som börjar ta slut nu!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du e för rolig du vännen!!!

Skönt att det löste sig i alla fall.

Idag har jag varit på bio med äldsta sonen och min mamma, vi såg "Se upp för dårarna" verkligen en film jag kan rekomendera!!!

Kramisar

Postat av: Anonym

Hehe tycker jag känner igen det där :)
Bra att det löste sig iaf!!
Kram

2007-03-02 @ 11:38:44
URL: http://.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback