Tjejsnack v 28 Internet/snigelpost

  • Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
    Föreningssparbanken använder vi.
  • Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
    Nåt vykort eller födelsedagskort då och då!
  • Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
    Har köpt skivor, böcker, även köpt köksmöbler på blocket till "nya" köket!
  • Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
    Har sålt en hel del på blocket, blir av med grejerna samma dag jag sätter ut det oftast.
  • Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
    Snigelpost är ju så mycket häftigare, känns att det är lite "extra mycket tanke" bakom då!

    http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså ni kommer upp då! Ja man vill då inte missa den mäktige! Ses då!

2007-07-10 @ 22:13:22
Postat av: Malin

Nämen dra på trissor att du fick så högt IQ! Jag måste nästan göra testet igen, men då får jag väl lägre.. Nej nu blir det sängen tror jag! G'natt!

2007-07-10 @ 23:11:40
Postat av: Pialotta

Jovisst är det bra att glocket finns liksom så mycket annat att köpa här, men jag är den försiktiga typen med sådant..
Kram på dig


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback