Husliga jag!

Idag har varit en sån där dag som man helst av allt vill slippa!
Tvätt och städdag är det jag syftar på.
När Stefan åkte till mamma sin idag så stannade jag hemma
och grejade lite, sånt som man bara måste göra.
Även om man är "husvagnsboende" så slipper man inte undan.
Rena kläder måste man ju ha iallafall så idag har jag haft
tvättstugan här på campingen, 90:- kostar det att tvätta och
torka 2 maskiner tvätt.
Även passat på att storstäda i vagnen, tog väl hela 20 minuter
och då har jag torkat golvet också!
Tänk om man alltid hade det så, rena drömmen i mina ögon.
Annars har jag mest legat på sofflocket och lyssnat på bok,
Stieg Larssons senaste, tänk att vi haft den i 2 månader utan
att ha lyssnat på den, trodde inte att jag skulle kunna hålla mig
ända till semestern började faktiskt!

Pssst.......har nyss spöat Stefan i kortspel, ingen glad make
som jag har just nu alltså......dessto gladare fru :-)

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Duktiga du - om både kortspelandet och husligheten ;-) Tänk om man alltid kunde storstäda på 20 minuter....
Hoppas ni får en fin helg, idag kunde man tom gå utan jacka ju, kanske är sommarvärmen på väg tillbaka *hoppas*
Kram på dig!

Postat av: syrran

jodu tänk sen då ett helt hus,njut medans ni kan,snart är ni i gävle då...har tvättstugan på onsdag flera timmar om ni skulle vilja tvätta...

2007-07-14 @ 09:44:43

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback