Julen över....

......och vi är hemma igen efter alldeles för många timmar i bilen känns det som.
Nu ska nog inte jag gnälla så mycket om det eftersom jag sovit i stort sätt från
Valbo till Trollhättan men avbrott för mat 1 gång!

Tomten har skämt bort mig i jul, har fått massor med fina julklappar och
födelsedagspresenter!
Blus, pyjamasbyxor, tofflor, bok, chokladfontän, underställ i microfleece,
tavla, en alldeles egen Canon Powershot som jag nu ska lära mig
alla funktioner på.
Också hade Stefan varit och köpt lexington sängkläder åt oss så nu
ska jag sussa kungligt här hemma :-)

Fullt program från vi kom upp i lördags tills vi åkte hem,alltid så
roligt att träffa gamla vänner igen som man inte sett på länge.
Känns som jag behöver åka upp lite oftare än jag gör just nu.

Julen stora begivenhet var Charles, Malin & Philips nya valpis som
höll låda så fort han var vaken!
Här i full fart med att försöka öppna en julklapp som var 3 ggr större
än han är själv!
image782
Efter det blir man så här trött, lagt upp huvudet på bordet och somnat
image783
Även han är julefin på självaste julaftonen
image784

Också hade "mormor" varit och köpt alldeles för små kläder till
den lille fryslorten som nu måste bytas!
Bebismagen var större än hon trodde! (en något trött Charles på bilden)
image785

En annan mage som just nu är stoooor är min, rädd för att mista det jag
nu byggt upp under några dagar så har jag nyss klämt i mig en pizza,
lite underhåll så bara :-)
image786

Här är tavlan jag fick från er Lena & Kjell, tusen tack jag blev
så otroligt glad över den!
Kommer passa kanonbra i vårt vardagsrum här nere.
image787

Nu ska jag hänga tvätt och packa om igen, imorgon åker vi till
Isaberg för att fira nyår, suck suck, ännu ett par timmar i bil :-(
Ska försöka hinna med en bloggrunda och se hur alla ni haft det i jul :-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är hemma en sväng i alla fall ;)
Vilka härliga bilder på valpen...och tavlan...kan man inte få en närbild? Ha en bra kväll!!

Jag har länkat till dig, hoppas det är ok?

Postat av: Pialotta

Den där lille bebben skulle jag då vilja ha.. så gosig o söt den är.. de där vovarna är bara för kära.. skokrämshundar eller något sånt jag förknippar med den sorten..
Herre min ge ska ni nu bege er igen.. hur tyar du lilla vän???
Fin tavla du fått.. härligt när det blir en fin jul man förknippar med året..
Ha de gott vännen o sov nu ett par dagar så du orkar med nyåret oxså.. trevlig fortsättning:-)
Kramkram

2007-12-27 @ 19:40:19
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Cissi

Det låter som om ni haft det trevligt!
Den lilla bäbisen är ju för söt! Det känns som om jag har likadana valkar som honom just nu... :o)
Hoppas du får sova gott inatt så du orkar med morgondagen!
Kramar

2007-12-27 @ 19:51:43
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Mia

Åh, vad trevligt att se att du är hemmma....åsså åker du iväg igen!!?? ;-) Jaha, det var väl det jag trodde, att du måste åka upp oftare så klart! Men ha nu en härlig nyårshelg i Isaberg. Det kommer väl nyårsbilder sen? Hihihi...

2007-12-27 @ 19:52:00
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Såå söt han är Charles.
Och såå snäll du måste ha varit i år :0
Riktigt mycket julklappar fick du och tavlan vär såå snygg.
Hoppas ni får såå roligt i Isberga ;)

2007-12-27 @ 20:48:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Nettan

Ni ser oxå ut att haft det super bra i jul!!! Har minnsan saknat dig här på bloggen :). Hoppas ni får det underbart i Isaberg. Själva så åker vi på Ålandskryssning på lördag och firar sedan nyårsafton här hemma med vänner.

Kraaaaaaaaaaaam

2007-12-27 @ 20:48:50
URL: http://skorpan.bloggagratis.se
Postat av: Think Twice

Låter som du har haft en supertrevlig jul, skönt att komma bort en stund!
Riktigt snäll har du varit med, så mycket fina paket som du fick....;)
Gillar tavlan...enkel och stilfull..gör sig nog bra var som helst!
Ha det fortsatt gott på julhelgen!
/Kramar

2007-12-27 @ 21:17:42
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Sus i dus

Grattis i efterskott då! När fyllde du?
Jag fyller på julafton? Ingen vidare fdag att fylla på precis!

Roligt att du fått mycket fina julklappar och presenter!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Sus

2007-12-27 @ 21:44:46
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Cia

Hoppas du klurade ut "hemligheten" med bilderna ;-)

Lite nyfiken på vad det står i hjärtat på din tavla.

2007-12-27 @ 23:03:53
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Bittan

Åhh..så fina bilder ! Ja lilla vovven var ju bara bedårande..go´fortsättning !

2007-12-27 @ 23:25:18
URL: http://himmelstorpet.blogg.se
Postat av: Camilla

Välkomna hem! Ni verkar ha haft en supertrevlig vistelse i Gävle. :) (Kan man ha annat här undrar jag... hi hi..)
Vilken otroligt vacker tavla!!! Den blev jag "kär i". Vet du möjligtvis var den är inhandlad?
K R A M!

2007-12-27 @ 23:46:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Malin

vbht67uy (charles som råkade smälla ner sin osmidiga kroppshydda på tangenterna, så de är väl en hälsning till er antar jag hehe)
Fina bilder på han!
I dag ska pappa (min pappa alltså) va barnvakt åt han! :)

2007-12-28 @ 11:10:23
Postat av: Caroline

Ah, du fick en Canon Powershot, kul! Gillar dessa kameror, vilken modell fick du?

Och även jag fick tofflor, skööna ulltofflor att mysa i.

Önskar dig ett gott slut på året!

Ps: är frölundait in i märgen, ska se matchen i Scandinavium på söndag!

/Caroline

2007-12-28 @ 13:35:48
URL: http://ci-carolinestenborg.se/wp/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback