Tjejsnack vecka 39, TV

TV

· Vilka TV-serier följer du?
Prison Break har jag sett alla avsnitt otroligt nog.
Också kommer jag att följa Anna Pihl och Poliser

· Brukar du titta på nyheterna?
Ja självklart,är nog lite av ett nyhetsfreak tror jag!
Har till och med 24:an på varje natt när jag sover,
älskar att höra nyheter om jag skulle råka vakna på natten!

· Vad skulle du aldrig titta på?
Barnprogram av naturliga skäl.

· Hur ofta/mycket tittar du på tv?
TV:n står alltid på här hemma hos oss, till och med på natten
som jag skrev, däremot är det inte så många program som jag verkligen
sitter ner och tittar på.
Tittar helst på sport, dokumentärer och de serier jag skrev här ovan.

· Hur många TV-apparater har du?
2 hemma och 1 i husvagnen!


http://www.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: Pia

Men Carina då inte har ni väl tV-n på under hela natten oxså.. vem tittar på den då??
Tar ju en massa ström och kan det vara farligt oxså med övervärme och så.
Lova stäng av den...........
Här tittas det oxså på en massa serier. Vi har bara de vanliga kanalerna som 3, 4 5, 6 plus 1 och 2 så det är alldeles lagom, för hade vi haft fler.. nej då hade vi varit tvungna att välja program, då många startar på samma tid ju. Mannen skulle banda den nya serien på fyran den danska, men tji fick jag då det var ettan som blivit inspelad.. Den såg jag ju på Hem till gården. Poliser började jag följa (verkar bra). Preson Break missade jag förra, men kom in i det ändå ikväll.
Natti o va rädd om dej nu så du inte får en återblick av snuvan
Kram

Postat av: leila

Tokmaja, har du tv på om natten så du inte missar någon nyhet ifall du vaknar? Jag är tvärtom, jag kollar så alla tv appater är avstänga ordentligt innan jag somnar. Nu ska jag inte skrämma upp dig men att jag är rädd är nog för att min mammas hus brann ner pga TV, ändå var den skapligt ny. Och det är konstigt få hon alltid stänger av ordentligt men enligt alla tekniska undersökningar så var det Tv. Uha mig, nu kanske jag skrämt upp dig, hoppas inte det, det finns ju brandvarnare men jag är lite nojig. kram kram leila

2006-09-26 @ 13:52:05
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback