2:a advent

Måste börja med att tala om att så arg som jag var i torsdags är inget som händer varje dag precis,
tack och lov för det måste jag säga.
Usch jag blev nästan rädd för min egen hälsa under en stund där.
Men att det hände nu är pga att jag haft kontakt med dem ett antal ggr och det har varit¨tjafs varje
gång så nu fick jag helt enkelt nog bara.
Maktlösheten, att inte kunna göra något åt problemet, det blev för mycket den här gången helt enkelt.

I helgen har vi varit i husvagen igen, lugnt med folk den här helgen men det var varit fullt upp trots det.
Var med Kicki & Glenn till Gislaved och handlade igår för att sen åka hem och slappa en stund.
Sen kom Sebbe & Aron på besök några timmar på em, kul att se dem igen grabbarna, de står ju
uppställda med sin husvagn i Ulricehamn den här vintern så vi ses inte så ofta nu.
Men de ska nog följa med mig och Malin på Liseberg på torsdag tror jag.
Igår var vi i skogen för att leta julgran eftersom vi inte köpte någon på vägen dit som var tänkt,
fullt i bilen så vi fick inte plats enligt Stefan.
Men yxan i högsta hugg gick vi ut för att titta med Sebbe & Aron, utan resultat, alla var verkligen så fula så jag var hellre utan än att ha dem som vi såg.
Sen senare på kvällen när vi satt runt elden så sa Glenn att det finns 1 jättefint precis intill bommen
vid campingen som vi säkert skulle gilla.
Helt plötsligt försvann de och kom tillbaka med 2 granar, 1 som Glenn & Kicki skulle ha också,
men att de tog dem precis intill den bommen som alla passerar som ska in och ut på campingen?!?
Säkerligen kommer någon att se att de är borta, strunt samma, nu står den så fint vid vår vagn med
lampor som lyser så fint!

Vaknade inatt av Stefans mobiltelefon som han hade ställt på väckning för att se på
rymdfärjan Discovery, vad händer?
Jag som inte alls var intresserad vaknade medans han sov vidare så gott,
Men jag då, jo jag kunde minnsan inte somna om igen så jag låg vaken och tittade på
något som jag egentligen inte alls tänkt göra, så kan det gå.
Nu ska jag för en gångs skull försöka komma isäng i tid tänkte jag, borsta tänderna och
krypa ner i sängen och gotta sig!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, vilken typ alltså som får upp dig och sussar själv sött vidare :)

Jag ska ta sussa med, bara posta lite först på sidan.

Gonatt!

Postat av: Pialill

Mmm, ibland blir det bara för mycket. Hoppas det fixar till sig iallafall. Men "avdraget" och glasögonen. ;-)
Kram och hoppas du får sova gott.

2006-12-10 @ 22:18:34
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: leila

hej, jasså , där låg du vaken och gubben sov, fast det var han som skulle vara vaken. Jag känner igen det där. Ha det så bra och hoppas du inte är för trött nu :) leila

2006-12-11 @ 11:29:41
URL: http://ladyley.se
Postat av: Tina

Ja men nu har ju ni fin gran iaf!! Rätt ska va rätt den kommer kanske valsa runt på campingen :)
Kram

2006-12-11 @ 14:18:56
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback