Vårens boknyheter

Ibland kan jag göra nästan vad som helst för att slippa plugga.
Idag är just precis en sån dag som lusten vägrar infinna sig.
Plockar och rensar trots att jag borde sätta mig och göra en
företagspresentation som ska redovisas om ett par veckor.

Har också roat mig en stund med att kolla in vad det
kommer för boknyheter under senvintern/våren!
Titta bara vad vi har att längta efter :)
     

       

     

Hoppas att även Jonas Moström och Carin Gerhardsen
har nyheter på gång, mina absoluta favoriter tror jag!

Någon som har bättre koll än jag på vad som kommer kanske?

Åter till företagspresentationen........

Kunde inte sluta googla runt och nu hittade jag det jag sökte :) 
Carin Gerhardsen kommer med en ny bok i
slutet av maj som heter Helgonet, härligt!


Kommentarer
Postat av: Lena/isis

Ååå en ny Marie Jungstedt. Vad glad jag blir. Gillar henne....Lena/isis

Postat av: Veronica

tack för hjälpen....igår låg jag vaken lääääänge å grubblade över en författares namn för att jag skulle kunna se om ngn ny bok var på gång...å idag hittar jag det hos dig Marianne Cederwall!! Som jag längtat...hon skriver ju tokroligt. I somras satt jag på campingen å lyssnade på hennes böcker å löste sudoko å la upp ett hästaflabb i min ensamhet...folk måtte trott att jag var en riktigt konstig prick:-)

2011-01-26 @ 11:56:51
URL: http://veropenn.blogspot.com
Postat av: Christina

Härligt!

Lite att se i fram emot då.

Jag håller p åoch läser en bok just nu av Ann Rosman.Själakistan heter den och påminner om Läckbergböckerna.Miljön utspelar sig på Marstrand.Kanske en bok för dig som gillar blod och mord.

2011-01-26 @ 12:27:31
URL: http://cina-71.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

HÄRLIGT!!!

Vi har mycket att se fram emot :-)



Moström håller enligt sin hemsida på med en

ny bok också..

Just nu rekomenderar jag Peter Pans Hemlighet

av Michael Katz Krefeld!

Så jäkla bra!! En klar 5:a!



Kram raring!

2011-01-26 @ 13:39:48
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Kristina

Bra tips. Tänker nu gå till sängs med Hjort & Rosenfeldt. Läst den? Kram

2011-01-26 @ 21:54:29
Postat av: soffie

ååå ser fram emot att läsa de flesta av dem!Kul att författarna ger oss så mycket att läsa:)

2011-01-27 @ 09:38:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, vad mycket smaskens!

Men vad är det jag ser, en Jo Nesbo där bland nyheterna. Är det så att du började gilla dem till slut du också?

I told you so... ;)

Kram kram!

2011-01-27 @ 13:32:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Sitter här på nattkröken och kollar igenom dina boktips ännu en gång.

Har maxat önskelistan på bokbussen så jag var tvungen logga in på min mammas sida för att få med alla nya böcker..

Har precis läst ut Karin Alvtegens En Sannolik Historia och har lite svårt att somna ;-)

Den var sååååå bra!!!

Tur jag inte måste upp till något jobb, för det blir nog extra sovmorgon efter detta!



Nattinatti, eller Godmorgon vännen!

2011-02-03 @ 01:33:14
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Carina Hellkvist

Carin Gerhardsen:Väntar med spänning på hennas bok:-) :-):-)

2011-02-06 @ 09:42:55

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback