Till Helena

Mest till Helena på vår gata i stan men lite till er andra också :)
Vill bara tala om att jag inte kan kommentera i din blogg,
inget av de alternativen som finns kan jag använda tyvärr.
Har heller inte din mailadress som jag kunde skriva till så därför
skriver jag här istället och hoppas att du kikar in igen :)

Kan inte det här med blogspot riktigt men det brukar finnas
fler alternativ att kryssa i där man ska kommentera.
Ett alternativ bl a där det står URL/name
men jag hittar ingen sådan hos dig.

Kanske du vet bättre än jag......eller någon annan
som läser detta och har blogspot?

Skrev en lååång kommentar men du har inte fått den alltså,
eller bara jag som inte fattar kanske?

Troligtvis!
Mycket möjligt ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan inte heller kommentera på såna, trist..

Postat av: Veronica

hej,

det finns olika alternativ för den som har bloggen för vilka man vill ska kunna kommentera. under inställningar för kommentarer finns det "även anonym", "open id", "endast medlemmar i denna blogg" och "google-konto" tror jag de alternativen heter...kryssar man i anonym så får rubb o stubb kommentera och det där url/name kommer upp! vet inte om det var du Carina som undra eller hon som hade bloggen.....nu fick du ett långt svar iallafall ha ha!

hoppas allt är bra å du det är bara en 4 månader kvar till mitten av maj...det var väl då du får husbilen va...kul!!!

//v

2011-01-12 @ 16:31:34
Postat av: Carina

Märkligt...men du brukar ju kommentera hos mig, och jag har blogspot...

Jag har ingen aning vad det beror på...

Kramen

2011-01-12 @ 19:10:32
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Christina

Jag tror att Helena har tryckt på att ingen får kommentera inne på kontrollpanelen.

2011-01-12 @ 23:50:08
URL: http://cina-71.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Jag har samma problem på den del bloggar,

speciellt (eller endast kanske..) blogspot.

Så trist när man inte ens kan svara på en kommentar!



Skönt ändå jag inte är ensam om problemet,

trodde det var jag som inte fattade...

2011-01-13 @ 14:13:24
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: helena

Hej!

Vilken synd på det långa inlägget!!!!!

Jag har iaf öppnat upp för mer vägar att kommentera, är ju inte så bra på det här med blogg än :P

Om du vill kommentera min blogg igen så tänk på att det kommer upp ett "verifieringsord" alltså ett spamskydd..Om det kommer upp så lyckas man :)

2011-01-13 @ 20:12:01
URL: http://[email protected]

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback