Nytt år

En trevlig nyårsafton med mat i mängder och sällskapsspel hemma hos oss!
En lugn och skön kväll helt enkelt.
Var också till Konserthuset kl 16 för att titta på det
hejdundrandes fyrverkeriet som där avfyrades, så tjusigt!
Bästa av allt var nog skumpan vi drack som välkomstdrink,
aldrig druckit så god champagne innan, njöt 100% av de små bubblorna!



En av de presenter vi fick på nyårsaftonen.
Superdupergoda marmelader och honungsskorpor från
Kahls här i Gävle.
Mumsade och njöt redan igår, ätbara presenter går hem hos Olssons!



Här skulle jag vilja skriva att jag gett nyårslöften om
att bli smal, snygg och framgångsrik......not!
Jag hoppar över nyårslöften även i år!
Däremot har jag en del tankar om 2011,
tankar som jag behåller för mig själv bara :)

Jo jag glömde fota under kvällen, kameran glömdes bort helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Cia

Känns som om nyårslöften är förlegat. Så omodernt att ingen längre ägnar sig åt detta.



Varken jag eller M gör det heller. Snygg smal och framgångsrik kan man väl bli utan att lova att bli det!? Eller hur!

Postat av: Tinas skåpmat

Här blev det heller inga löften avlagda....hoppas bara man få ha hälsa hela familjen.



Marmeladerna såg väldigt intressanta dn med hjortron såg x-tra mumsig ut.

2011-01-03 @ 19:47:58
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Micke

Här blev det slalombacken där jag mest gick och grillade korv och fikade :)



Sen anslöt vi alla 13-14st som varit där i backen hos syrran&co och höll oss vakna till kl 04.

2011-01-06 @ 10:39:30
URL: http://kludd.se
Postat av: Camilla

Jag har också i stort sett slutat med nyårslöften, men brukar försöka ha nyår som en "nystart" i alla fall och fundera lite över det stora och lilla i livet.

Kram!

2011-01-06 @ 12:13:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback