Maria Montazami Collection

Fick order av Malin att fota och kolla in Montazamis
väskor lite extra på mässan.
Blev några bilder som går att visa i alla fall av alla jag tog.

Väskor, fick med några tofsar också tydligen :)



Skojiga halsband till både stora och små hundar!







Maria själv lyste med sin frånvaro tyvärr.
Däremot fanns där massssor med ostkrokar,
inget som helst tvivel vems monter det var!

Roligast var nog att en av "oss" tydligen inte kunde säga
Montazami utan gång på gång pratade om Maria Montessori istället.
Att det sen var en italiens pedagog är en heeeelt annan story :)



Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag undrar vad hennes kollektion kommer att kosta?

Ska bli spännande att höra.

Postat av: Åse

Jag är oxå nyfiken på priset på väskorna. Jag tycker de är riktigt snygga!

2011-01-26 @ 08:58:46
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: johanna

Ååh vad roligt att få se hennes kollektion!! =)

2011-01-30 @ 20:31:49
URL: http://jhnn.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback