Högbo Bruk

Men vilken helg vi har haft, riktig sommarvärme!
Stefan var i Sundsvall i lördags och jag var i Bomhus och grillade,
årets första grilltallrik som ju är den allra godaste på hela året!

Tog en tur till
Högbo Bruk igår och promenerade runt i de
vackra omgivningarna, varit på väg många ggr och nu blev det av.





Blev ett besök hos Björk & Berries också, tyvärr var det ingen
guidad tur just när vi var där, hade varit spännande att se hur de
framställer alla dessa doftprodukter!

Doftorgeln.......




Ser ut att bli finväder även idag, härligt ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmm, Högbo, där har jag också varit en gång, det är så himla fint där!

Här uppe skiner solen, men åååå vad det blåser!

Hoppas du får en fin dag, åsså önskar jag er all lycka till, håller tummen för att ni hittar ett perfekt boende L

Postat av: Ann Catrine

Gillar Högbo!!



Idag har jag varit och lånat "En nästan vanlig man"

(boken alltså... inte en levande karl...)

Har redan börjat läsa, ser lovande ut!!



Kram!

2011-04-18 @ 14:35:22
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Camilla

Högbo är ett riktigt litet paradis! :)

2011-04-18 @ 19:58:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback