Blodläge

Jag som verkligen älskat Theorins två tidigare böcker blev
besviken när jag nu läste hans tredje bok Blodläge!
Lite för mycket älvor och troll för min smak känner jag.
Vet inte, kan vara så att jag inte är i en bra läsfas just nu.
Lässtunderna blir kortare numera när jag varvar med skolböcker.
Känslan för en bok blir starkare när man kan läsa längre stunder.

I Stenvik vid stenbrottet står lyxvillorna intill stenhuggarnas baracker.
Vid påsk får flera av husen nya invånare som måste
lära sig att komma överens.
Grannsämjan fungerar inte som den bör och de boende är
misstänksamma mot varandra.
Den här våren kommer flera personers liv att förändras för alltid.



Betyg 3 av 5 möjliga!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen nä...

Då väntar jag tills den kommer på pocket. Tur att jag inte köpte den som inbunden bok i somras, som jag tänkte.

Postat av: Mia

Ska nog läsa den ändå, för jag tror på din egen teori om läsfasen L Älskar att läsa om Öland...

2010-10-31 @ 19:09:24
URL: http://matmia.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback