Postcard Killers

Jag har precis motsatt smak som alla bokrecensenter har jag kommit på!
Detta är en bok som de dissat fullständigt men som jag gillar helskarpt
till skillnad mot den jag läste förra veckan som recensenterna hyllade
men som jag däremot inte gillade speciellt mycket!

Liza Marklund har tillsammans med James Patterson skrivit Postcard Killers!
Spännade från första sidan vilket gjorde att jag sträckläste den!
Så otroligt lättläst så som jag vill att böcker ska vara,
inte alltför många personer att hålla ordning på som annars kan vara stökigt!

Runt om i Europa hittas unga par mördade på sina hotellrum.
Före varje mord skickar mördarna som kallas postcard killers
vykort till media i den staden nästa mord ska ske.
Dessie Larsson som är journalist på Aftonposten får ett vykort vilket
betyder att de nu har kommit till Stockholm.
Tillsammans med Jacob Kanon som är en mordutredare från New York
försöker de hindra att ännu fler mord sker.
Jacob har varit mördarna på spåret ända sen hans dotter Kimmy
föll offer för postcard killers!



Betyg 4 av 5 möjliga!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, då måste jag läsa den! Vi har ju precis samma boksmak. Håller på med Camilla Ceder nu, men har haft dåligt med lästid sista veckan. Den verkar superbra.

Postat av: Synnöve

Vet du att jag gillar inte den boken heller. Är nog lite av en tvärtommänniska jag med.

Så du är inte ensam.

Kramen.

2010-03-22 @ 21:18:17
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: leila

den där lyssnar jag på just nu. spännande :)

2010-03-22 @ 21:30:01
URL: http://ladyley.se
Postat av: Carina

Har ett par olästa böcker av hennes. Men denna passar kanske mig i alla fall. Tack för tipset!

2010-03-23 @ 06:37:01
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

håller med dig boken är toppen....

jag lyssna de på den i mp3 och sträcklyssnade verkligen

kram lolla

2010-03-24 @ 13:18:00
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Anna

Den lät riktigt bra!



// Kram

2010-03-25 @ 17:10:54

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback