Drabbad av godisjävulen

Måste börja med att tacka för att gulliga grattishälsningar
ni skrivit till mig både här och på fejjan, gulle er :-)

Men fyy sjutton vad jobbigt där är när godisjävulen intar hjärnan
i självaste matbutiken, som idag t ex!
Undviker godis av olika orsaker varav den värsta är att jag mår illa,
som en potta skit helt enkelt!
Är det dessutom nyheter som exponeras är det kört,
kom hem med 2 direkt onödiga produkter idag.
Ahlgrens Raketer och Werther´s Original choklad som fanns i
2 smaker och jag valde noisette!
Raketerna var samma som bilar men oj så färska de var,
nästan som när de är nymicrade faktiskt!
Noisetten.....aaaaaa, helt ljuvligt god, vill ha mer och mer och mer
och.....ja ni förstår själva, jäkligt god helt enkelt!
Summa av kardemumman är att jag nu sitter här och mår illa,
så himla onödigt och dumt men ack så gott!



Efter en hämta-krafter-helg i husvagnen är vi hemma
och gör faktiskt ingenting, känner mig lite uttråkad till och med.
Nåja, man måste ha tråkigt ibland för att uppskatta livets roliga,
jo jag vet det och försöker ta det till mig på allvar.


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Jag gjorde något så sketadumt igår.....

Jag köpte Ballerinas nya kex kladdkaka.... GÖR INTE DET !!!!! Grrrrr....jag som inte har något direkt godissug längre.... Men dom var goooooda .....

Gör inte om detta misstag om du inte gjort det redan ;o)

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Cia

Vet du jag höll mig...inget godis idag... det blev vindruvor istället

2010-03-21 @ 18:17:28
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Linda

Jag har ätit ovanligt lite godis den här helgen.. kanske jag måste gå ändra på¨det?? funderar Näe.. jag tror jag fortsätter vara "duktig"...

2010-03-21 @ 18:24:17
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Camilla

Här har vi tömt helgens godispåse i dag, den har räckt ovanligt länge (eller så var den ovanligt stor ?)

Jag är också lite uttråkad, förkyld med feber och halsont... men för pigg för att ligga nerbäddad och för hängig för att gå ut.

Nu håller jag tummarna för att du får en bra första dag på jobbet! Hade du sökt en tjänst där, eller hittade de dig via AF?

Kram!

2010-03-21 @ 18:38:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Skulle du tänkt på tidigare.

Gör som oss istället köp pizza,vi är på väg nu

2010-03-21 @ 18:42:46
Postat av: Synnöve

Nymicrade bilar?????

Nymeckade bilar vet jag vad det är, men nymicrade....

Brukar du micra dina bilar?



Har provat Winegums.... Inte att rekomendera om du vill ha kvar en hel och ren micro hihi....

Det är ju gummi då, hörs på namnet...

Hoppar och sprätter i micron och kladdar. Men skitkul att se på hihi..

Men prova inte!

Chockladen vet jag inget om.. Måste nog prova.



Sitter med magkattar så jag nöjer mig för tillfället med att titta på bilderna av allt snadder.

Go bedring nu då.

Kramen Synnöve.

2010-03-21 @ 21:49:15
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Carina

Ska det firas så är det lika att ta i rejält.

2010-03-22 @ 06:56:18
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Heléne

Vad kul att läsa att du fått jobb! Och i rätt bransch också, du kan ju säkert prata med kunderna på rätt "språk", eftersom du har massor av erfarenhet av husvagnsliv.



Ja, Ahlgrens bilar är svårt att motstå, själv åt jag en påse "Rosa rattar" i helgen, där de har samarbete med Rosa bandet, så man kunde döva samvetet med att man i alla fall gjorde en liten god gärning...

2010-03-22 @ 08:44:12
Postat av: malin

Grattis till jobbet Carina!



Det är ju jätteroligt!

Jag känner dig inte, men skulle nog ändå vilja påstå att jag tror du passar perfekt just där :)

2010-03-22 @ 10:24:03
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: Carina

Godisdjävulen är jag inte drabbad av. Det är värre med chips och ostkrok djävulen :)

Var det idag du skulle börja? Nyfiken att höra hur det kändes...

Kramilikram

2010-03-22 @ 11:35:34
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback