Öppen grav

Så har jag då läst ut den sista boken i serien om Ann Lindell
av Kjell Eriksson, Öppen grav är bok nummer tio!

När professor von Ohler får reda på att han tilldelats Nobelpriset i medicin
uppstår oro bland grannarna i det lilla samhället utanför Uppsala.
Alla anser inte att det är rätt person som tilldelats priset....

Lite sorgligt att jag nu läst den sista boken samtidigt
som det känns skoj att läsa någont annat också.
Frågan är vad?
Har ju några olästa men jag har fått för mig att jag ska spara
favoriterna till semestern, Theorins och Jungstedts t ex.
 


betyg 3 av 5


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Du MÅSTE bara läsa Jonas Moströms 5 böcker!!!! Läs dom helst i tur och ordning. Såååååå bra!!

Postat av: Mia

Jaha, då blir det bibblan i morron! L

2010-06-14 @ 18:59:37
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med om Moström. Theorins nya måste jag inhandla, liksom dina Kjell Eriksson böcker. Vill även ha Mia Skäringers bok.

Har du läst Nesbo? Tror det va?!

Kram!

2010-06-14 @ 20:35:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback