Helgen....midsommar!

Känns som jag är hopplöst efter hela tiden numera
vad det gäller uppdateringar i bloggen.
En något sen uppdatering om vår midsommar som verkligen varit
toppen, precis så lugn och skön som önskat, framför allt tid för varandra.

Mängder av god mat och dryck som vi njutit av i strålande solsken,
vilket toppenväder vi fick trots varningar från smhi.

Ett dryckestips, så nära jordgubbar på flaska man kan komma.
En solklar sommarfavorit!


Även tv:n fick flytta ut i sommarvärmen, här fotboll på söndagen!



Nere vid stranden finns en restaurang som vi besökte ett par ggr,
passade på att fota en folktom strand på kvällen!



På måndag åkte vi hem igen för en snabbdusch innan vi sen åkte till
Engeltofta för att äta lunch tillsammans.
Gäller att ta tillvara de dagar vi har tillsammans på bästa sätt.



Jobbar eftermiddag idag men innan dess så ska jag ut och
leta present till Stefan som fyller år på lördag!
Idag är utlovat svalare väder igen tack o lov.
Tillräckligt hett på jobbet med alla ugnar som går för högvarv,
nästan olidligt när det dessutom är nästan 30 grader utomhus.
Behöver jag säga att jag mer än gärna hade haft semester nu.......


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät som om ni haft det härligt... som det ska vara.



Här är grått idag... blä. Nåja.. är det bara en dag kan jag ta det om solen återkommer i morgon.

Postat av: Camilla

Härligt att höra att ni har det bra! Ja, i dag är det svalt och skönt... men kvavt så in i bomben. Det skulle behövas en rejäl regnskur! Jag har klippt gräsmattan nu och sitter och inväntar det utlovade regnet...

Lycka till med presentletandet!

Kram!

2010-06-30 @ 11:28:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Tina

Ni verkar ha haft en trevlig midsommarhelg, själv så tillbringades den på jobbet men jag hade mina svärföräldrar här så marktjänsten sköttes av min svärmor.....så det blev fin fint att sätta sig vid dukat bord efter en dag på jobbet.



Ja gud så varmt det måste va på ditt jobb dessa varma dagar....är inte alls avundsjuk... jag beklagar mig på jobbet som värsta klemakterie kärring de varma dagarna =))

Ha det gott kram!

2010-06-30 @ 22:19:29
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: lolla

morning

jag har det det lite trögt med bloggande nu åxå, mycket annat att göra och så är man juh ute så mycket och njuter.

men ni verkar haft det toppen under midsommar.

och läste din skojiga utmaning, den ska jah göra tror jag.

ha en fin dag

lolla

2010-07-01 @ 06:45:29
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Mia

Mmmmm, gud så härligt det ser ut! En perfekt midsommar L

Uppdatera bloggen...vad är det för nåt??? suckar

Ha det fortsatt gott, vännen!

2010-07-01 @ 09:52:47
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anneli Frii

Var tvungen att testa vinet med en gång jag läste för vi är precis hemkomna från brorsan på Malta och där blir det mycke Rosévin. I år hittade vi ett nytt med Jordgubb/Hallon/Smultron sååååå gott! Igår kväll på altanen öppnade vi en Fresita i solen, mums!! den var lika god. Tack för tipset och ha en riktigt SKÖN SOMMAR/Anneli

2010-07-02 @ 07:22:30

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback