Fruset Ögonblick

Oj vilken lång tid det tog att lyssna på den här boken,
inte alls för att den var dålig utan bara för att jag sista
tiden haft så mycket annat för mig.
Boken är toppen verkligen, en kriminalroman helt i min smak
skriven av Camilla Ceder, hennes debut dessutom.
Längtar redan efter nästa bok som jag hoppas kommer nu....snart iaf!

Seja väcks av att hennes granne Åke ringer tidigt en morgon och
berättar att han hittat en illa åtgången kropp intill en bilverkstad.
Dom ger sig tillsamman av till platsen där polisen redan är på plats.
Utredningen leds av Christian Tell med kollegor.
En bok som utspelar sig kring Göteborg med omnejd,
en riktigt spännande bok med ett oväntat slut!



Betyg 4 av 5 möjliga 


Kommentarer
Postat av: Cia

Aha jag som trodde du var läsfreak och bara godkände pappersböcker. Där ser man hur man kan bli lurad av sig själv ;-)

Postat av: Synne

Måste börja lyssna på böcker tror jag.

Skönt att slippa hålla i boken när man ligger....

Det verkar vara en spännande bok.

2010-01-12 @ 07:07:19
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ska kolla om den finns på pocket nästa gång jag beställer från Ad libris. :)

2010-01-12 @ 09:23:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: joacim

Hm, låter spännande och alltid trevligt med en debutroman.

på tal om det, denna "aldrig fucka upp" med Lapidus uppföljaren till "Snabba cash" har du lyssnat läst den?

2010-01-12 @ 10:35:40
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Annette

ohh vad lässugen jag blir nu.

Har inte hunnit läsa nästan något under den senaste månaden men nu blev jag sugen igen.

Får nog bege mig till biblioteket i morgon.

Trevlig läsning!

2010-01-12 @ 15:02:13
Postat av: Anonym

Hej Carina

Tack för att du håller mig uppdaterad om vårens böcker, vi har samma favoriter, jag läser Fruset Ögonblick just nu. Hoppas att ledigheten varit skön och att det är bra med Er. Kram Helene

2010-01-13 @ 19:11:30
Postat av: Veronica

Tack för tipset, har nu lyssnat färdigt på denna fantastiska bok o längtar som bare attan efter nästa. Kul med en "ny" författarbekantskap.

//Veronica

2010-01-29 @ 11:43:50

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback