Aldrig fucka upp

Så har jag då läst ut Jens Lapidius Aldrig fucka upp,
boken han skrev efter Snabba Cash!

Nya huvudpersoner men några personer sen förra boken är med,
juggebossen Radovan t ex, fortfarande han som härskar över Sthlm.
Nya huvudpersoner i boken är bl a Tomas,
en hård polis som överskrider gränserna rejält.
Niklas, fd legosoldat som återvänt till Sthlm för att en gång för alla
"göra upp" med det förflutna, ta hämnd!
Mahmud en gangster som också är ute efter hämnd
samtidigt som han försöker stiga i rang!
3 personer vars liv flätas samman liksom huvudpersonerna i förra boken,
människor som rör sig i undre världen på ett eller annat sätt.
  
Någon som vet om Jens kommer med fler böcker i den här genren?
Jag vill ha fler, älskar Stockholm Noir verkligen!



Betyg 4 av 5 möjliga!


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag är just nu inne i snabba cash som jag vågade köpa tack vare ditt tipps.Tack,tack.Den är skitbra rent ut sagt.Ska köpa den andra på bokrean.

Postat av: Malin

Jens Lapidus har i samarbete med en serietecknare gjort en till bok. Men det är som en serietidning med endast bilder och pratbubblor så den är nog inte så kul..

2010-02-17 @ 11:56:38
Postat av: joacim

Jag bara instämmer... Härligt med dessa svenska romaner!

2010-02-20 @ 15:48:29
URL: http://www.wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback