Helgad vare kylen!

Vårat kök blir visst aldrig riktigt färdigt, men vi är en bit på väg!
Kyl/frys är på plats, tapeten är uppsatt och övriga rum
är tömda på alla köksgrejer som varit spridda.
Det som återstår är att få upp grejer på väggarna,
hoppas hinna med det under helgen.
Behövs lite grejer för att man ska kunna få en helhetskänsla.

Har ju haft vår frysta/kylda mat i hallen eller på balkongen en tid,
känns toppen nu att ha den där man faktiskt brukar, i köket!
Allt är så mycket enklare igen tack o lov!



Stefans önskan var att vi skulle ha två lika kyl/frys i  bredd
och så blev det som synes, vände bara dörrarna på den ena delen.
Otroligt praktiskt, bra överblick i ögonhöjd!
Nu behöver vi aldrig mer tränga ihop maten som vi gjort innan.
Men vi behöver fylla på dem ser jag :)



Tapeten........jag älskar den!
Köket blev så himla mycket mer ombonat,
vi trivs ännu bättre att vistas där inne nu!



Nu ska vi strax åka till IKEA och trängas lite,
behöver köpa något till köksväggen bland annat!


Kommentarer
Postat av: Cia

Så nu blir det julpyntat i det Carinska hemmet!

Postat av: Gabbi

Vad fint ni fått det!!

Har lite panik:0) blir aldri klar med dessa klappar! Har varit på ikea jag med idag! Var inte alls många själar där!! Vi behövdes inte trängas!!!

Kram kram

2010-12-14 @ 16:44:54
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jösses så tjusigt ni får det... härligt.

2010-12-14 @ 16:45:39
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Lotta

jätte snyggt blev det,sätter man ihop det ni har i båda dom 2 skåpen i ett som vårat blev det nog propp fullt,gu va härligt med dubbla.

2010-12-14 @ 20:22:01
Postat av: Camilla

Wow vad fint ni får! Jag var hos min kusin med Leilaköket i dag och nu vill jag också fixa nytt, mysigare kök. Tror att det får bli så framåt våren faktiskt. Det ska bli kul att se ert så det blir färdigt. Gillar tapeten skarpt!

Praktiskt med kyl och frys i samma nivå på båda. Karlar kan tänka till ibland. ;)

Kram kram!

2010-12-14 @ 21:53:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Tinas skåpmat

SÅ spännande de var att se hur fint ni fått det....kanonsschnyggt! så stilrent, tapetet var rent ut sagt jättesnygg.



Här har det inte hänt många knop då vi haft en svärfar som legat på IVA efter en op så det har blivit en del som släpat efter, men nu har man lite semesterdagar här så kanske man hinner beta av en del innan helgen. Då jag skall bjuda mina närmsta grannar runt oss( vi blir 13 pers) =/

Ha det bäst!

Kram

2010-12-15 @ 10:03:38
URL: http://tinaz.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback