Piggare igen

Har hela dagen funderat på om jag skulle gå på yogan eller inte
eftersom jag varit dålig och inne sen i fredags!
Challe är bra att göra en test på så jag lånade honom idag för att se
om jag hade ork eller inte......joråå, nog klarar jag av yogan allt!
Vill verkligen inte missa en endaste gång eftersom det är nya övningar
hela tiden som jag vill lära mig för att kunna yoga hemma med tiden.
Lokalen vi håller till i är så otroligt avkopplande och mysig,
ligger i ett av de gamla magasinen nere vid hamnen här i Gävle.

Nyss kommit hem igen och ska......ja, just ingenting alls,
hänga i soffan och hoppas att det är något sebart på tv:n.
Om inte gör jag som alla andra kvällar sista dagarna,
kryper ner i sängen och lyssnar på boken istället.
Är på väg åt rätt håll igen, piggar på mig
mer och mer för varje dag  skönt nog.

I yogasalen innan alla har kommit


Gi ätandet går som en dans skönt nog,
mätt och belåten hela tiden till skillnad mot stackars Stefan.
Pratade nyss med honom och han är hungrig mest hela tiden, 
beror nog på att han hoppar över de viktiga mellanmålen skulle jag tro!


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Oh, vad mysigt det ser ut! Visst är det Gävle yogaskola? Tycker att jag känner igen bilderna från deras hemsida. Så skönt att du kom iväg på yogan, trots att du varit hängig.

KRAM!

Postat av: Malin

Ja uppgifterna försvinner ju om sidan inte har laddat klart! Drygt är de!

Ja, byxorna kostar 249:- i vanliga fall, så det var ett riktigt kap! Har dessutom tänkt köpa sånna tidigare.

2009-09-09 @ 20:26:28
Postat av: Anna

Heja dig!



Så mysigt det ser ut i Yoga salen.



Hälsa Stefan att han MÅSTE äta mellanmålen också! Han kan ju bara ta ett litet! Men många som börjar ändra sina matvanor, hoppar antingen över mål, eller ändrar på allt på en gång. Inget av det är bra. ( säger hon som vet, av egen erfarenhet ).



Nu ska jag börja göra kväll.



// Kram

2009-09-09 @ 21:01:58
URL: http://annalundberg.org
Postat av: Anonym

Å vi kommer sakna er på Elmia. Ingen tjej fest i vår husbil som vi hade förra året. Men skall tänka på er.

Kram från oss i kalmar.

2009-09-09 @ 21:16:30
Postat av: soffie

men va mysigt det ser ut,Hoppas du hade en härlig stund,

Å va fin bok du gjort,jag beställde en tack vare dej hos Fujicolor å jag fick min igår:O)

Jättefin så nu måste jag beställa en till!

2009-09-09 @ 22:50:59
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken mysig miljö du yogar i!! Man blir ju inspirerad även om yoga inte är min grej.

2009-09-10 @ 06:49:15
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: joacim

Härligt att det känns lite piggare. Skönt...

Inte bra träna som du gör med yoga osv, det händer ju grejjer med kroppen l

2009-09-10 @ 09:20:09
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Maria

Va skönt att höra att du är på bättringsvägen och inte i utförsbacken!=)Kul va!

Ha de bra//Kram Maria

2009-09-10 @ 09:24:13
URL: http://mariavestman.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst ja! Tack för tipset om 56kilo.se. Det låter ju himla lätt när man är i hennes ålder. Nu har ju förbränningen ställt sig på nära noll för min del. Efter all tokträning och jojo-bantning kommer det surt efter...!=( Kram Maria

2009-09-10 @ 09:30:11
URL: http://mariavestman.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Ha ha ha... ja, jag vet. Mattias va? Honom spanade man på redan som tonåring. ;)

Kram!

2009-09-10 @ 09:48:12

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback