Skitdag

En sån här dag som jag helst av allt skulle vilja dra täcket
över huvudet och somna för att sen vakna till en bättre dag!
Känner att jag blir lite nedstämd av alla "nej" jag får när jag går
runt till butiker och försöker ragga en praktikplats.
Hade ju ingen aning om att jag skulle känna så här av den orsaken,
men nya dagar kommer, dagar som förhoppningsvis känns lite lättare!
Det finns nog trots detta en del jävlaranamma i mig ändå,
hoppas nu bara att den finns kvar ända tills jag får en plats.

Startade ändå dagen med 1 timmes PW i hälsans med en ljudbok
i örat, uppskattar detta mer och mer skönt nog.
Glömmer nästan bort att jag faktiskt rör på mig när jag lyssnar samtidigt,
nytta med nöje alltså, perfekt!

Lena och jag var på 2 plan före yogan igår och kikade runt på allt
fint de har där, roligt för vi har precis samma inredningsmak.
Båda är vi helt förälskade i Englessons Howardsoffor som
jag bara kan fantisera och drömma om
Men jag beställde ett slagbord till vardagsrummet!
Kan ju inte ha annat då vi har ett på tok för litet vardagsrum,
men jag älskar verkligen bordet som kan växa vid behov!



Hampton vit från sköna
Englesson blev det till
slut efter mycket velande fram och tillbaka!
Hade tur som en tok, bara denna veckan hade de 10%
på alla möbler just från det företaget, nice surprise!

Dagens fundering: Kan skitdagen bero på att jag i morse 
av misstag fick ansiktskräm istället för tandkräm på tandborsten?


Kommentarer
Postat av: Maria

Efter regn kommer solsken sägs det! Du har nog en kanondag på G, hoppas jag!;)

Ofokuserad är du nog när hudkrämen hamnar på tandborsten.Haha!Jag hade i balsam istället för schampo i förr-förra veckan och undrade varför det inte löddrade! B-/

Lycka till med praktiksöket!//Kram Maria

Postat av: Camillas dagar

Trevligt att ni upptäckt 2 plan. Det är en släkting till mig som har det företaget. :) Carina (heter hon också), som hade Mique på 9:an tidigare.

Hon har sååå mycket fina grejor där, jag blir helt sjuk då jag går in.

Kram på dig! Hoppas i morgon blir en bättre dag. :) Carina behövde inte ha någon praktikant hos sig då?

2009-09-24 @ 19:09:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: gabriella

Hallå på dig!

Hoppas att du får tag på en praktik plats nu då! Håller tummarna för dig!!

Haha vad jag skrattade gott åt hudkrämen på tandborsten! jag brukar oxzå vara ofokuserad så en gång tog jag av misstag sambons tandborste ( inget jag dött av ) men lite äckligt! Hihi!

Kram!

2009-09-24 @ 19:23:35
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Cissi

fniss Det där med ansiktskrämen kan vara en starkt bidragande orsak till det dåliga humöret!

Jag gillar bordet, jättesnyggt och praktiskt!

Håller tummarna för en praktikplats!

Kram

2009-09-24 @ 20:31:54
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Eva

Din skitdag beror på att Du nedvärderar dig själv på grund av att folk inte fattar ViLkEn JÄvLA BRA AAAARBETSKRAFT DE MISSAR!!!! Oj, jag hetsade visst upp mig lite. :I



I alla fall...låt inte detta slå ner dig. Snart är det din...och min tur.

påriktigtkram

2009-09-24 @ 21:27:21
URL: http://blendamig.wordpress.com/
Postat av: Carina

Det var inte så att du hade tandkräm i ansiktet när du sökte praktikplatserna??

Håller tummarna för bättre tur i morgon :)

2009-09-24 @ 22:25:24
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: joacim

Ingen rolig start med ansiktskrämen, men kan det ha färgat hela dagen. Tror kanske du gått på "A-brunnar" ev...

Efter regn kommer sol Carina. Du kommer till slut dit du vill ... Det finns bara så många prövningar på vägen...

KRAMAR (och tre poäng till VF) Joacim

2009-09-25 @ 07:49:06
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Lena

Förstår att det är svårt att tänka positivt med tandkräm i ansiktet, men det man tänker får man tillbaka! Om dagen börjar illa fortsätter den gärna i det spåret eftersom man tänker på hur illa dagen startade. Håll nu modet uppe och tänk positiva tankar!! Styrkekram!

2009-09-25 @ 08:44:48
URL: http://cruelladelena.blogg.se/
Postat av: Cia

Nu vet ju jag redan hur det gick...du har ju fått praktikplats ;-)



Själv vill jag ha två ENgelson Paris divaner... Inte för att jag ha plats nu...men sedan någon gång i framtiden. Helst med vitt skinn vilket är uddapå en engelson möbel...Men kissarna hårar ju så evennierligt... att det känns som enda alternativet.

2009-09-26 @ 10:09:37
URL: http://www.mysecretwindow.sew
Postat av: ejmis

Det var ingen rolig början på dagen...

2009-09-26 @ 17:41:06
URL: http://ejmis.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback