Viktpejl efter 5 veckor

Aha så var det så dags för ett riktigt bottennapp,
en vecka med mens och tro det eller ej sockersug vilket märktes på vågen.
Efter 5 veckor allså, sockersuget är inte borta helt och hållet som jag hoppats!
Trots detta har jag inte ätit godis men en aning mer mörk choklad
än vad som är okey a´la gi.

Skam den som ger sig, jag ska lyckas!
- 3 hg denna veckan, sammanlagt 4,7 kg!

Som grädde på moset ser jag just nu att någon jäkel
har kladdat på tangentbordet........ser faktiskt ut som choklad :-(


Kommentarer
Postat av: syrran

vem kan ha kladdat,måste va stefan

2009-10-13 @ 20:05:39
Postat av: Camillas dagar

Det kan inte gå ned hela tiden - och du hade faktiskt gått ned!!! Du är jätteduktig, nästan 5 kg är hur mycket som helst!

Själv har jag lyckats gå upp mina 3 kg som jag ville, så nu är jag på trivselvikten igen. Skönt!

Kram på dig!

Postat av: Anna

Kan chokladkladdet på tagnentbordet komma från skriverskan månne? retas



Även om det var ett litet minus, så var det ett minus iaf! När jag har mens, brukar jag gå upp mellan 1 - 2 kg, men dom försvinner ju igen, när mensen försvinner.



Tycker ändå du har kämpat på riktigt bra! Du är duktig! Själv håller jag på att träla mig igenom att skriva kostdagbok varje dag. Det är så sketans tråkigt. Men ett ont måste, för då äter jag inte för stora portioner och inget slisk eller hamburgegott.



// KRAM

2009-10-14 @ 21:12:29
Postat av: Klara

Mensvecka, aha! Precis så ska du tänka och gå vidare. Var glad för minus du, många går upp 1-3 kg när de har mens för att de samlar på sig vätska. Du är jätteduktig! Klappa om dig själv nu!

Lördagskram!

2009-10-17 @ 10:51:22
URL: http://www.klaras.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback