Rättviks Marknad

Oj vilken marknad, aldrig sett liknande!
Lär tydligen vara en av landets största läste jag.
Är annars ingen marknadsälskare men denna var häftig,
inte BARA krimskrams faktiskt, hit vill jag åka fler ggr!

Handlade inte så himla mycket, förutom tvspel, varma kläder
så köpte vi underbara ostar i olika smaker, perfekt gi godis!



Kryddor, stora burkar som nu ska experimenteras med!
Har köpte deras kryddor förr men nu laddade vi så vi har ett tag!



Tant Rut var ju med såklart, Stefan & Carinas vovve,
coolare hund finns banne mig inte!



Matte fastnade på bild hon också, tänka sig :-)



Kalla nätter med minusgrader men vi satt ute och hade det
mysigt en stund på kvällarna trots det!
Istället gav det mersmak för min och Stefans del,
bestämde oss för att vintercampa trots allt, snabba beslut alltså!

Jodå vi hann med en tur till Lager 157 och shoppade också,
tiden har bara inte räckt till att blogga, fullt upp med annat.
En supertrevlig helg har vi haft, en minisemester helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon!



Här kom det snö i går! Det är fortfarande lite vitt på marken.



Äsch, jag som hade hoppats på att få njuta av MÅNGA Carinacampingvackra bilder!



Vill också till utlandet!



Nu ska jag ut och gå.



// KRAM

Postat av: joacim

Låter riktigt bra... Kan något bli fel i Rätt-vik?

2009-10-05 @ 07:50:21
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Cia

Så Tant Rut är coolare än Challe?

2009-10-05 @ 08:22:16
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Camillas dagar

Oh, vilken mysig shoppinghelg! Me like! =)

Lager 157 var det länge sedan jag var till och Rättviks marknad har jag aldrig besökt, förstår inte varför...

KRAM!

2009-10-06 @ 08:01:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback