Fredagskänsla

Fredag och jag ska ner på AF och titta på film!
Låter väl som en trevlig fredagssysselsättning?
Del 1 av 2 tydligen, fortsättning nästa fredag men då är jag på praktik.
Vid lunchtid åker vi till Dalarna med fullpackad bil, resa vintertält och greja.
Riktigt längtar upp dit för lite helgmys, ska fota lite mer tänkte jag!

Ni vet den där sköna fredagskänslan som finns i hela kroppen?
Jag saknar den nu när jag inte jobbar, den finns liksom inte där,
alla dagar är ju lika för mig.
Jag vill gå till jobbet på fredag morgon och känna att imorgon är det helg,
vi har 2 lediga dagar tillsammans att göra vad vi vill.
Men från och med nästa vecka hoppas jag att den känslan finns där igen,
facket har godkänt Hemtex som praktikplats skönt nog :-)

Måste tipsa er om en duschcreme som jag njuter av varje dag,
det jag inte får njuta av att stoppa i munnen får jag istället
njuta av på utsidan.
Fler än en gång jag står där med handen full och helst av
allt vill äta den för den doftar så gott!



Har förstått att det finns de som vill se hur jag klär i mina nya glasögon,
klär eller inte så är jag tvungen att bära dem!
 Usch och fyy för att ta ett foto på beställning,
det där med att vara seriös verkar inte riktigt vara min grej :-)


Kommentarer
Postat av: gabriella

Trevlig fredag på dig =0)

Vilken härlig dushcrem!! måste kolla om man hittar den tror jag! =0)

Tycker dina glasögon e lite smålik mina!! fin bild tycker jag! =0) tror inte kameran gillar mig...jag e sällan med på bild! =0) bäst går det om man inte vet att någon knäpper!!

Hoppas ni får en trevlig campinghelg!!

Kram!! å trevlig helg!!!

Postat av: Nettan

Låter som en rolig fredag. Ha ha !



Hoppas ni får en mysig helg !



kram

2009-10-09 @ 08:32:27
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Åse

Men åh vart hittar jag en sån duschcreme?



Jag tycker du passar utmärkt i glasögonen! Snyggt!

2009-10-09 @ 09:00:05
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: Gun-Britt

Ha en skön helg! Gå till puben och sväng era lurviga på lördagen. Vädret skulle ju vara fint utom söndag då det kanske skulle komma lite snöslask. Äntligen kommer fotot som jag väntat på. Du passar jättebra i glasögonen. Kram GB

2009-10-09 @ 10:32:54
Postat av: ejmis

Glasögonen är jättefina!

2009-10-09 @ 11:47:01
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Heléne

Jättefina glasögon!

Hoppas ni får en skön helg i Dalarna. Det låter härligt med vintercamping! Jag har bara campat vintertid en gång i Sälen för ca 20 år sen, och då var det plusgrader nere på campingen och snön hade smält och det var ca 10 cm vatten överallt!

Vad är skillnaden på ett vinterförtält och ett vanligt förtält?

2009-10-09 @ 15:42:41
Postat av: Crystal

Kanon Carina...

Du ser ju riktigt intelligent ut!

2009-10-09 @ 16:04:28
Postat av: Maria

Visst är det underbart med fredagskänsla nu när jag jobbar hela veckorna. Jag njuter oxå åt varje helg som jag slipper jobba. =) Du är snygg i dina nya "glaslösar". Den duschkrämen har jag haft, fast den helgröna, men tyvärr så fick jag klåda efter ett tag. Men doften är underbar! Blir ni i husvagnen hela helgen eller har ni lust att följa med Janne och mig till Texas Longhorn imorgon?

Hör av er!//Kram Maria

2009-10-09 @ 18:55:55
URL: http://mariavestman.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Säger bara en sak.... Du e SKETAFRÄCK i dina nya brillor !!!!! Jättesnygga....verkligen.... Syrran e fotograf eller ??? hihihi.

Så gott det kommer att bli för dig att få vanliga rutiner igen....

Kram på dig

Margaretha

2009-10-09 @ 19:07:01
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Du ser ut som en riktig skolfröken.. nä jag bara skojar till det.. jättefin är du i de där. Har något liknande själv.. visst är det svårt att välja.

Skönt du har fått praktikplats nu då.. hemtex som har så mycket fint:-)

Kram o en goer helg

2009-10-09 @ 19:15:07
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Cia

Jag tycker du är jättefin i glasögonen.

Kan vara ovana från din sida att du inte riktigt vuxit in i den liksom.



Men du borde få lite fredagskänsla av att Stefan kommer hem ... eller?

2009-10-09 @ 19:18:28
URL: http://www.mysecretwindow.sew
Postat av: Annika

Du är verkligen superfin i dina glasögon! Du bär verkligen upp dem:-)

2009-10-09 @ 21:21:59
Postat av: leila

Man kan väl inte gå omkring och lukta choklad heller :) tokmaja hahaha. Så fin du var i dina glasögon.. så trendig. Såna vill jag ha.. ska till optikern nästa vecka...mina armar räcker inte till då jag ska läsa längre. kram kram

2009-10-09 @ 22:26:33
URL: http://ladyley.se
Postat av: Eva

Åh, Du ser precis ut som vår förra katt, Zoe. :D



Jooo, så ville jag bara spräcka bubblan. Jobbar man på dagis får man ta helg, jobbar man i butik är lördag och söndag arbetsdagar. ;p .....fast jag fattar så klart vad Du menar.

2009-10-11 @ 21:52:13
URL: http://blendamig.wordpress.com/
Postat av: Carina

Visst är det jobbig att hamna framför kameralinsen. Känner likadant och bjuder därför sällan på foton av mig själv. (Skyddar er bloggare)



Du passar ju jättebra i glasögonen! Hoppas du vänjer dig vid styrkan snart. Tänker på dina fötter.

2009-10-12 @ 14:27:50
URL: http://nicas.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback