Nyyogad och go

Äntligen är vi igång med yogan igen!
Lena & jag började en ny grundkurs idag, på samma ställe igen!
Vi känner båda att vi vill kunna grunden riktigt
innan vi hoppar på fortsättningskursen, 2 år i varje klass ni vet!

Klarar fortfarande inte solhälsningen så där vackert som en del gör, 
min är ryckig och knixig så där krävs massor med träning för min del!
Tror faktiskt inte att jag kommer klarar den så snyggt hur
många grundkurser jag än går, lite till borde jag kunna putsa till den iaf!

 

Nu ska jag förbereda mig för en sömnlös natt, hur man nu gör det!
Såg att det är fullmåne ute vilket betyder en vaken natt, usch!



Till Helene som undrade om mina frukostvanor,
svar finns bland förra inläggets kommentarer :-)


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Ja fyyyy... Jag har redan sett fullmånen.... Jättevacker men illavarslande.... suck....får väl ligga och fundera på livet inatt ....

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Carina

Hej där yoga kompis! Solhälsning ja, för att inte tala om andningen samtidigt som man håller låsen samtidigt som man står i de olika positionerna samtidigt som man, som jag är stel som ett kylskåp! Puh!! Svettigt är det i alla fall :)

Kramen

2009-11-03 @ 21:17:28
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: gabriella

Hihi!! vig är man ju inte...så solhälsningen skulle för mig se ut som en säl mera tror jag!!

Ja fullmåne å jag är inte heller en bra kombination...inte kul med vakna nätter!!

Hoppas du får sova! =0) Kram

2009-11-03 @ 22:14:24
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Åse

Oj, nu förstår jag varför jag inte har provat på yoga någon gång än. :-) Det där verkar ju sk-t svårt ju.

2009-11-03 @ 22:28:53
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: Cia

Yoga... Näää det blir det inte



Dolhälsning låter ju vackert bara det dock.

2009-11-03 @ 23:14:51
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Camillas dagar

Mmm, yoga är fantastiskt. :)

Du får inte sluta blogga, snälla, snälla! Gör lite färre inlägg i så fall. Jag känner också samma stress med att man inte hinner kommentera hos andra. Egentligen skulle man hålla sig till sina

5-10 favoritbloggar och sedan inget mer... men det finns ju så många som är bra!

KRAM! Ha en fin onsdag!

2009-11-04 @ 07:44:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Eva

åhhh önskar jag kunde göra youga jag med...kram kram kram...ps du är ävl med o tävlar på min blogg?? kram

2009-11-04 @ 18:30:26
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ser så skönt ut med yoga kan dock inte med alla övningar så för mig passar basal kroppskännedom bättre :)

Ojj vad mycket det fanns på er camping att göra, kanske lite väl mycket ;) Nu är vi inte ute efter att det ska hända massa saker hela tiden men när Säfsen inte ens har AfterSki eller ens öppet restaurangen längre än till 16 till dags resenärerna precis vid backen så börjar det kännas löjligt, sen är det jättetrist att inte barnen har nånstans att samlas efter en heldag i backen, börjar fundera på att byta plats till nästa säsong vilket vi redan funderade på till i år men vart inte så, vi är några som funderar på det men men än är inte denna säsong över.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll!

Kramen

2009-11-04 @ 19:16:10
URL: http://mystifix.com/husvagn/wp
Postat av: Anna

Jo du, det där var graciöst!



Kropparna är ju olika. Så det ser ju olika ut när man gör övningarna. En del är anpassade för det, medans andra inte är det.



Jasså... Du påverkas också av mångubben. Förutom att jag sover dåligt, så blir jag ilsk som jag vet inte vad!



// KRAM

2009-11-05 @ 15:42:08
Postat av: Nettan

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!DU, om jag skulle göra denna övning så kan jag garantera att det skulle sluta i KAOS!!! Jag har lixom nåt "mitt på kroppen" som skulle ta emot....Få huvudet mellan knäna = OMÖJLIGT!!!



Vad är det jag läser i ovanstående kommentar? Har du funderingar på att sluta blogga???? NEEEEEEEJ!!!!! Du får inte sluta!!!!!



Kramar

2009-11-07 @ 21:29:17
URL: http://www.skorpan.bloggplatsen.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback