Tjejsnack Datorn

Ligger efter med de sista 2 tjejsnack men nu kommer de!

Datorn

1. Finns du med på Facebook?
Ja men jag är inte speciellt aktiv där!
Försöker komma på självaste grejen men lyckas inte riktigt!
Carina Olsson fd Engström om du vill lägga till mig som vän :-)

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Har bloggat flera år nu på olika sidor, men den första var  -05!

3. Vad har du för startsida/sidor?
Har eniro, hur fantasilöst som helst, jag vet!
Men den hänger kvar sen den tiden man surfade på modem och
eftersom det är en snabb sida utan bling bling så blev det den!

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
Hehe, just nu ett foto på Axel, den allra sötaste lille pissemissen!
Denna har jag!



5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
I veckorna när jag oftast är ensam hemma blir det 2-3 timmar!
Läser morgontidningarna på morgonen och på kvällen
kollar jag blocket, tradera, tidningar och bloggar, rutinmässigt mest!
På helgerna när Stefan är hemma betydligt mindre tack o lov!

Vill du själv vara med och tjejsnacka så klicka
här!


Kommentarer
Postat av: leila

Jag var med i Facebook ett tag men fattade aldrig hur man gjorde, det är för avancerat för mig :) Han är ju för söt den katten. kram kram


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback