Challevalpar?

Ännu en dag utan arbete men imorgon och på fredag har jag jobb!
Var upp till Malin och fikade på fm då jag berättade för henne att jag sett
en annons där de sökte villig mopshane för parning med valplängtande tik.
Eftersom Challe verkar vara mer än villig (rider även på hanar) så
visade jag Malin som mailade ägaren för att få mer fakta, spännande!
Nu gäller det att börja motivera varför vi INTE ska ha en valp om
det nu kommer så långt som till parning!
Vill ju ha vovve men som det är nu när Stefan jobbar borta funkar
det inte så bra, skulle bli ensam för många timmar vilket jag inte vill.



Sen var jag upp till mormor en sväng men idag var hon trött,
hade infektion i kroppen och ville mest bara sova
så jag var inte där så länge.
Tog mig en cykeltur istället men nu ska jag lägga mig på spikmattan
en liten stund för att försöka få bort det onda/trötta jag känner.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Var hade du sett annonsen angående parning ?

Inte för att jag själv vill para mina killar utan för att du ska vara lite försiktig med annonser.

Det finns mycket som man måste tänka på som man inte tänker på.

Tex parningsavtal, kostnaderna runt omkring och hela biten. Men jag förstår att man blir sugen.

Ring och kolla allt innan ni bestämmer er.



kramiz

Postat av: Nettan

Falcons kull kommer i veckan så jag tittar in på mailen hela tiden och ser om jag fått nått meddelande. Ha ha !!!

2009-06-09 @ 17:12:15
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha ha ha !

Nä, det blir ingen valp efter Falcon.

Det räcker med tre killar hemma ! ha ha ha !

Fullt ös hela dagarna och just nu är det så lungt när Falcon är i Danmark.

Det är lika bra att vila tills han kommer hem för då lär jag ha att göra då han har fått göra lite som han vill där "nere". Ha ha !



2009-06-09 @ 19:06:19
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: joacim

Det verkar ju som om det skulle vara något Challe-valpar. I vårt hockey-Sverige kommer jag obönhörligen att tänka på att Chale Berglund kanske kan liknas vid en mops... Iaf PÅ isen...

2009-06-09 @ 20:28:18
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: C a m i l l a

2009-06-09 @ 21:58:28
Postat av: C a m i l l a

Nämen, är Challe en fröken? Jag trodde att det var en hanhund. Spännande om det blir valpar, jag tror inte att du kan låta bli en i så fall...

Kram

2009-06-09 @ 21:59:17
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Cia

Får du jobb och Stefan fortsätter nere i Götet finns hunddagis!

2009-06-10 @ 11:14:04
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback