Norrtälje

Igår strosade vi runt i vackra Norrtälje där jag fotade en del.
Tyvärr var de flesta butiker stängda eftersom vi valde en söndag tokigt nog.



Längs med ån hade de en konstutställning som vi följde



Drömboende!......om det inte vore för den gigantiska råtta
som skrämde skiten ut mig bokstavligen!





Du och jag Nils (Ferlin)......du och jag Carina



Så himla mysiga ställen att bo på, intill vatten och krogen, toppen!



Små killar blir trötta av att promenera runt som idag, behövs en stunds vila!



Nu på fm åker vi vidare till Grisslehamns mysiga
Camping & Marina
för att där stanna ca 1 vecka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: synne

Ni far runt och har det bra ser jag.

Det gör ni rätt i.

Idag skiner solen här som omväxling idag.

Så nu är det järnet ut på verandan. Kaffet är klart, parasollet är uppfält och stolen väntar där ute.

Så fortsätt njut ni nu. Det ska jag.

Kramen Synne.

Postat av: Pialotta

Underbara bilder och camping ser jag.. ta vara på ögonblicken de ger så mycket:-) Kramar från ett regnigt Skåneland.

2009-07-13 @ 11:00:29
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Kerstin&Anders

Va ni fladdrar runt!

Vi e i Strömstad,lite halvtaskigt väder men de e ju semester,jag börjar min i dag(Anders)!

tre veckors nomadliv i LMC:n,gött!

Hälsa den gamle!

2009-07-13 @ 12:21:56
Postat av: Cia

Vackert, men norrtälje är lite ensligt på vintern.



Fast det känns som vi delar drömboende på sommaren i alla fall ;-)

2009-07-14 @ 00:09:51
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: joacim

Ser fantastiskt trevligt ut i Norrtälje. Raka motsatsen till Södertälje ;)

2009-07-15 @ 09:18:54
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Anna

Men Carina då! Så du bär dig åt ( ang Nils Ferlin bilden )!!! blundar fniss



Vilka härliga bilder du bjuder på!



Glöm inte EFIT på fredag!!!! Länge sen du var med nu!



// KRAM

2009-07-15 @ 11:03:14
URL: http://annalundberg.org
Postat av: Anonym

Du och jag har samma problem att få i gång gubbar på morgonen. kram

2009-07-15 @ 22:44:10

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback