Fredagsrapport

Ännu en dag med strålande solsken........vågar jag säga att jag längtar
efter åska, regn och rusk?
Beror nog på att jag är helt slukad i böckernas värld och då känns
det så mycket bättre att kura ihop sig i soffan inomhus mot när solen skiner.

Kristallerna vill inte riktigt hitta rätt men jag är så mycket bättre,
hoppas kunna gå ner på Marinfestivalen och lyssna på Dileva ikväll!
Snurrade till rejält imorse när jag klev ur sängen men det är alltid
värst just på morgonen när man varit stilla länge!

Dagens bästa: Brynäs vann sin första träningsmatch igår!
Dagens sämsta: Jag är fortfarande yr men bättre.



Har försökt få in Facebook här i bloggen vilket gick bra men
hur gör man för att statusen ska uppdateras?
Har testat och grejat men får det inte att funka som jag vill,
någon annan som lyckats?

En till fråga som kan tyckas oviktig men jag vill veta,
skillnaden mellan cupcakes och muffins?

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Cupcakes är muffins med glasyr på, eller frosting som det så fint brukar heta. Annars är det i princip samma sak.

Hoppas du kommer iväg på Di Leva i kväll! Själv har jag jobbhelg så jag får hålla mig hemma och vila.

Kramelikram!

Postat av: Cissi

Uppdateras statusen inte alls eller tar det ett tag? Ibland kan det ju ta en stund innan en uppdatering syns, annars vet jag inte. Har inte provat den här kopplingen men du fixar säkert till det.



Jobbet är på två år och han arbetar i 12 dagar och är hemma 9. Låter kanske långt men han är hemma två hela helger. På förra arbetet jobbade han i 9 dagar och var hemma i 9, men han var nästan aldrig hemma en hel helg. Kanske kom han hem efter nattarbetet på en lördag morgon och sov sedan en stund eller så åkte han iväg en söndag eftermiddag. Goare att ha helgerna tillsammans.



Ska kolla vidare på det där med Skype, kanske återkommer jag med fler frågor.. :o)

Kram!

2009-08-14 @ 09:57:58
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Cia

Ähhh Cupcakes är ju muffins på amerikansk engelska. Amerikaner har en förkärlek till att ha glasyr på, det är oftast det vi förknippar med cupckaes. Men egentligen är det en vanlig muffins i USA.



De gör bara ingen skillnad på Muffins med dekoration, muffins med glasyr eller vanlig muffins.

2009-08-14 @ 10:35:54
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: gabriella

Hallå!!

Vilket underbart väder ni verkar ha...här blåser det storm å är kallt! fy!! men det e ganska mysigt det med att bara sitta å läsa å så! =0)

Hoppas du får en trevlig kväll nu med DiLeva =0)

2009-08-14 @ 11:03:11
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Klara

Låter riktigt läskigt med din yrsel! Var nu rädd om dig! Håller tummar och tår så du får se och höra DiLeva.

Ser att du redan fått svar på din fråga cupcakes/muffins, så den lämnar jag därhän.

Vi har äntligen solsken igen. Lämnade ju Sturkö i förtid pga allt regnande som kom. Ja, vi spanar ju hellre in drömhuset än sitter i regn på en camping. ;)

Kramar på dig!

2009-08-14 @ 11:20:15
URL: http://www.klaras.se
Postat av: Maria

Men!...facebook ligger ju där på din sida? Eller menar du nåt annat...???=)

Har inte en susning om muffinsfrågan!

Kram Maria

2009-08-14 @ 11:32:43
URL: http://mariavestman.blogg.se/
Postat av: malin

Nämen vad kula tt du har algt upp facebook på din blogg.

Sånt kan inte jag.

Men jag har fastnat för facebook jag med.

Det är ett kul sätt och att hålla kontakten mrd folk man sällan träffar.

Eller aldrig har träffat :)

2009-08-19 @ 20:39:47
URL: http://pillris.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback