Sol & badhelg på Strandbaden

Ännu en gång har jag haft en helt datafri helg, data och fotofri faktiskt!
Åkte till Strandbaden i Årsunda med husvagnen i fredags och trots
att jag hade datorn med har jag inte använt den.
Jag menar hur 17 ska man ens kunna tänka tanken när det varit
badväder hela tiden, inte en chans!
Var på partaj på fredagen vilket resulterade i en lång
men välbehövlig sovmorgon på lördagen, 
annars har vi tillbringat all tid ute med sol och bad!
Läst, jag har läst i massor under helgen, en annorlunda bok
som nog är den mest annorlunda bok jag läst, tänkte att jag ska läsa
ut den idag och sen skriva om den här i bloggen!
En bok som får en att rodna.............



Stefan är på väg till Gbg och jag är ensam hemma igen, saknad men oj så
veckorna går fort ändå, svisch så är det torsdag igen och Stefan är hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, både veckorna och månaderna går rysligt fort! Det här är Frelles sista semestervecka. Känns konstigt.



Låter skönt det där med husvagnshelgen och veckan!



// KRAM

Postat av: C a m i l l a

Skönt med en datorfri helg! Det behöver man. :)

Och herre gud, vilken bok du hittat!!! Ha ha ha...

Jag kan verkligen rekommendera en kryssning både till Riga och Tallinn. Helt perfekt! Man kan liksom inte göra annat än att vara tillsammans, utan stress och måsten. Tallinn har fått en helt ny båt nu som ser superfräsch ut, "Baltic Queen".

Ha en fin dag!

Kramar!

Jag börjar jobba om 2 timmar...

2009-08-10 @ 09:52:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Eva

Aha, har du hittat en erotisk bok :-))

Sv: Ja, visst är det trist med nyfikna grannar. Tycker sånt är lite brist på respekt. Så jag är glad att jag flyttar nu. Även om det bara är till ett provisoriskt boende. Men det ordnar sig säkert snart :-)

2009-08-10 @ 10:14:46
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: Kristina

Låter som ni haft en skön helg. Här har också varit underbart väder. Har nytt schema i höst vilket innebär att jag är ledig fre-mån varannan helg. Lyxigt till tusen.

Som du ju vet är jag en riktig bokfreak och det verkar ju vara en spännande bok som du läser!!!

Ska nu åka till bibban och hämta ett par böcker bl.a Lou Rossling " I ljuset spricker alla spöken"

Har just läst Marie Jungstedt och Ann Cleeves senaste.

Kram Kristina

2009-08-10 @ 10:37:12
Postat av: Cia

När jag var så där en 13-14 år fick jag en boka av min mamma. Hon tyckte den verkade lite cool. Den var rosa och hette "håll käften och var söt" (Vita andersen 1979). Det var en novell samling och den ena novellen var det en sjuhelsikes massa knulla i.



Den boken gick sedan runt bland alla klasskamrater. Till och med Jocke som inte alls läste annars lånade och läste.



Vad kan jag säga sex säljer ;-)

2009-08-10 @ 10:43:16
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: joacim

Märkte här att jag varit dålig med att surfa. Men Men, har ju iaf fått in några egna inlägg..

Strandbaden verkar vara ett mysigt ställe. Fast här är det ju ett röjjarställe jag tänker på långt från bad! Eller var det bad... Tror det e Falkenberg det ligger.

2009-08-12 @ 20:34:49
URL: http://wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback