Änklingen

Så har jag då läst fortsättningen på En sorts kärlek av Ray Kluun
som jag bara älskade, denna självbiografi heter Änklingen!

Handlar om livet efter hustrun Carmens död!
Han glömmer sitt sorgearbete och slänger sig ut i Amsterdams
vilda nöjesliv där han betar av den ena tjejen efter den andra
kryddat med alkohol och andra droger!

Men så kommer han på sitt löfte till Carmen (hustrun),
att ta hand om Luna (dottern).

En bok som får mig att älska denne man ju längre in i boken
man kommer, han har ett hjärta som faktiskt "vaknar" till liv.
En bok som dröjer sig kvar.......



Betyg 4 av 5 möjliga

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Just ja, den måste jag ju också köpa!

Kram!

Postat av: Veronica

Tack för dessa boktips! En sorts kärlek....jag lipade som en tok på slutet.... har läst Änklingen oxå nu, så har du ngr fler bra boktips!



/veronica

2009-08-26 @ 14:08:55

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback