Slapparedag

Var bjuden hem till Janne & Helena på fest igår kväll!
Lena & Tomas kom upp till oss på en fördrink innan
vi gick över till värdarna ett stenkast från oss!
Janne, Lena och jag var alla 3 en gång i tiden sambos,
detta var lite av ett reunionparty med många roliga minnen
som vi skrattade gott åt igår kväll.

De bjöd på en 3-rätters middag som var supergod!
Tänker att det måste vara tacksamt att bjuda
en matälskare som mig på mat!
Fotot är taget från deras balkong och vårat hus är det med
röda stjärnan på, 3 minuters gångväg bara.


Känner att jag inte riktigt klarar av 2 partydagar på rad numera!
Det är tur att inte varje helg är som denna,
behöver lugna helger mellan varven också.

Här är inte många knop idag och lär väl heller inte bli,
ska ta och laga lite mat nu som vi så väl behöver känns det som.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Jobbigt detta att man skall bli så sliten av att "parta" lite...... Suck....är det åldern ....eller tränar man för dåligt kanske ;o)

I går var vi bortbjudna och det blev alldeles för sent/tidigt..... trött i ögat i morse....(detta e riktigt pinsamt...trots att jag var chaufför....fattaru????)

Numera tål man inte ens att gå och lägga sig för sent.....hjälp !!!!

Kram på dig

Margaretha (lastgammal)....

Postat av: Åsa

Då kan ni ju vinka till varandra. Jodu, vi hade också fest igår och jag är inte mig själv fast det bara blev två glas vin.

2009-04-19 @ 17:56:47
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Cia

Usch ja fest är inte festligt dagen efter. Eländigt.

Trodde först att det var en lampa den röda stjärnan...tills jag insåg att det var din husmarkering ;-)

2009-04-20 @ 09:14:16
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback