"Ny dator"

Här sitter jag med en omformaterad dator som numera är supersnabb,
sista tidenhar den varit så seg att det har varit trist att använda den!
Allt är sparat på ett nyinköpt externt minne......eller nästan allt!
Alla mina favoriter blev bortglömda så ikväll vet jag vad jag har att
göra, försöka leta upp alla adresser igen, ca 200 st :-(

Kan väldigt lite om virus o dyl men kanske var det ett sånt som
segade ner den så fruktansvärt mycket, eller?

Ögonstenen har fått nytt liv igen och glad för det är jag :-)

Kommentarer
Postat av: Cia

Önskar en ominstallation hade kunnat få fart på gamla Bettan igen ;-)

Postat av: synne

Hoppas det håller i sig nu då hehe....

Kramen från mig.

Synne.

2008-09-05 @ 08:05:34
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Caroline

Känner igen det där, även mitt gamla skrälle blev snabbare efter en formatering. Hoppas det håller i sig bara!



/Caroline

2008-09-05 @ 20:22:38
URL: http://ci-caroline.se/blog/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback