Gangster

Har väl sällan eller aldrig blivit så besviken på en film som denna.
Eftersom både Kjell Bergqvist och Mikael Persbrandt är med
så hade jag på någon konstigt sätt förväntat mig att den skulle vara bra.
Förvånad att 2 så bra skådisar är med i en sån här film.

En rörig film där regissören måste vara väldigt mycket älskare av
Amerika vilket bara känns töntigt när den är svensk.
Miljöer, människor, kläder ja allt känns väldigt mycket
amerikaniserat helt enkelt!
Kanske ska tala om att jag inte alls har något emot Amerika
utan tvärt om, jag gillar landet :-)



Varning alltså, hyr den inte!
Betyg, 1 av 5

Kommentarer
Postat av: synne

Tack för det. Gillar ju bägge dessa skådespelare och då tror man automatiskt att filmen är bra.

Kram mig.

Postat av: C a m i l l a

Tack för tipset! Ska försöka slippa se den. Har du kommit iväg på Mamma Mia än? (Apropå BRA film).

Kram på dig och trevlig helg!

2008-09-05 @ 07:07:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: joacim

Har hållt i den flera ggr Tack, nu glömmer jag denna filmen...

2008-09-06 @ 10:31:51
URL: http://www.wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback