Vackert väder

Jo men visst var det som jag trodde, så klart att det var
strålande väder idag när det var arbetsdag igen.
Imorse var det allt kallt men på em slog det plötsligt om till sommar.
Ska man nu tro smhi så blir det 25 grader till helgen
men det tror jag först när jag ser det.....eller känner rättare sagt!

Fotade när jag stod vid bussen på väg hem idag.....

image1051

En sån här dag efter jobbet när jag inte får ett endaste dugg gjort,
satte mig vid dukat bord och åt sen har jag tillbringat resten av
kvällen i soffan med ett kortare avbrott för duschning.
Såna här kvällar som det bara inte går att lyfta på röööva och få
något vettigt gjort, tyvärr så är det "dåligtsamveteframkallande"
för min del, kanske mest för jag ser allt som skulle behöva
göras här hemma, hoppas på nya friska krafter till imorgon istället!

Verkar som det nästan bara är min blogg som inte blivit flyttad ännu,
i ärlighetens namn gör det inget, blivit så gammal nu att jag
bara tycker att nyheter är skitjobbigt att behöva lära sig!

Kommentarer
Postat av: ejmis

"Bara" 2000 av ca 70000 bloggar är flyttade redan, det är ett större projekt än jag trodde...

Postat av: Cia

Men man måste få ha sitta på rööööva dagar! Det är inget privilegium det är ett förbannat måste¨. Bra jobbat idag!

2008-05-05 @ 21:07:24
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Pialotta

Mina bloggar är inte flyttade heller.. trodde de skulle flyttas snabbare, då jag har en massa foton där.
Varmt ja så in i norden idag.. Kristianstad hade rekord, men jag vill ha våren kvar ännu.. inte sommar än.
Samma här får skriva in uppgifterna igen.. men det gör väl inget eller.. tar klart längre tid.
Kramkram

2008-05-05 @ 21:54:19
URL: http://caffepaus.blogg.se
Postat av: Ulf

Klart det blir fint väder till helgen, jag är ju ledig då. Ha ha ha

2008-05-05 @ 22:36:42
Postat av: Cissi

Att sitta rakt upp och ned en eller några kvällar i veckan är ett måste! Hur ska du annars orka med helgerna? Inte skulle man klara av veckorna heller..
Kram

2008-05-06 @ 07:24:13
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Anna

Här är det inte vackert väder, eller jo det är det väl...Växlande molnighet, med en majoritet på molnen, men solen försöker göra tappra försök att titta igenom i bland, det är uppehåll och + 14.

Kramelikramis

2008-05-07 @ 12:24:32
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback