Fulltecknad helg

Idag efter jobbet åker vi direkt upp till Fjällbacka igen,

ska bli skönt även om vädret inte ser ut att bli det allra bästa.

Min största oro just nu är att jag inte alls är piggelin,

halsen känns mest som ett öppet sår  :-(

Om nu bara orken finns så är meningen att vi tillsammans med

Göran & Helen ska gå ut och äta ikväll på någon av
Fjällbackas många mysiga krogar.
Blir till att få in packningen i vagnen och ta oss till centrum direkt när
vi kommer fram eftersom jag jobbar till ca 17.00.

På lördag har Marie sin 40-årsfest i
Heestrand som
ligger ca 1 mil söder om Fjällbacka.
Heestrand har jag tidigare aldrig hört talas om men hon ska ha festen
Kustnära Vandrarhem där också alla gäster övernattar.
Tydligen börjar festen klockan 13 redan med lunch
vid fiskebodarna och sen....tja jag vet inte kom jag just på.
Vet att det sen är middag på kvällen men därimellan har jag ingen aning!
Vi och Göran & Helen åker hem till husvagnarna och sover
eftersom vi har så nära hem till skillnad mot de flesta andra gäster.
De som äger stället har också en butik som jag är sååå nyfiken på
att se, kollade på butikens hemsida och blogg som
bara gör mig ännu mer nyfiken :-)
Massor med "vill ha grejer"!
Stefan om du nu läser detta.......ta med stooora plånboken
med tanke på allt fint som ser ut att finnas där!

Så nu är det bara att hoppas att orken finns till allt detta i helgen,
utifall att den INTE gör det har jag packat med böcker......som reserv!

Igår läste jag ut ännu en bok av Mari Jungstedt som jag
började läsa samma dag faktiskt, en bok om dagen
verkar vara min grej när jag väl börjar läsa :-)


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback