Earth hour

Detta var så mysigt så vi fortsätter kvällen med endast tända ljus
lite här och där hemma hos oss.
Faktum är att om man tittar ut här genom fönstren är det många
som gjort lika som oss, trodde jag då inte men visst är det glädjande.

image1015

Är på bättringsvägen tack o lov, det går åt rätt håll med halsont och
feber igen även om det känns seeegt.
Hade ju nästan glömt hur det är för min del att arbeta på förskola,
borde ju har förstått att jag skulle åka på en eller ett par sjuksvängar
när jag nu varit borta från förskolans värld i 6 månader.
Nu är det inte bara jag i huset som drabbats utan både personal,
barn och föräldrar, flera som sjuknat om också tråkigt nog.

Gulliga ni som skriver små glädjande kommentarer lite nu och då
trots att här har varit stiltje ett tag :-)
Dags att krypa ner i sängen igen.............

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi var dom enda på vår gata som stände av och släckte :(
Hrmm sådär var jag innan jag vart hemma, konstnat sjuk, allt från öron, hals, lungor med en period att jagk unde jobba ca 2 v sen vart jag sjuk igen :(
Hoppas och håller tummarna att du snart är helt kry igen!
Kram


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback