Utmaning

Har blivit utmanad av både Matmia och Sus i Dus !
Jag ska hitta en artist vars namn (eller efternamn) börjar med bokstaven Y.
Och sen ska jag utmana nästa gäng på att hitta någon på bokstaven Z.

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller
artist som börjar på bokstaven Z, eftersom jag fick bokstaven Y.
Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen,
sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Å .
( om man nu ska använda å, ä och ö, annars blir det ju A igen )
En annan grej med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom
som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny.

Y var ju hur svårt som helst men jag fick ta hjölp av cdon.com och You Tube
så löste det sig :-)
Y & T med  Summer time girls

 
Nu utmanar jag ALLA ni som läser detta, var med i leken vettja :-)
Så leta nu upp en grupp/band på bokstaven Z

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var inte så svårt. Jag har antagit utmaningen.

Postat av: Monica

Ok, Carina då hoppar jag på detta så får jag ju testa om You tube funkar i min nya blogg också....om jag nu kan hitta en artist på Z??!!

2008-01-03 @ 17:05:38
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: Mr Ex

Med sådan videos blir det nog inte så. 2007 kommer nog också att hålla gott motstånd på tårfronten.

2008-01-03 @ 19:07:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mrwz
Postat av: Cia

Du får tillbaks utmaningen! För jag har fått den av Linda. ;-) Fast du kan ju vara lat och bara göra en uppdatering i ditt inlägghär för du ligger liksom rätt till bokstavsmässigt!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback